linemus skriver:
Åh, det lyder godt. Vi har jo set billederne derfra, og der ser fantastisk ud. Vi kan næsten ikke vente. Signe snakker hver dag om, at imorgen skal vi flytte det der sted hen og så skal hun ud og bade 
Er der noget at se på Tenerife, eller bliver man stort set bare på hotellet?
Der er jo Loro Parque - det er sådan en papegøje park, dog med en masse andre dyr også, her er der søløveshow og lign. ungerne vil elske det. Men det ligger på nord tenerife. Så der er nok ca. 1 times kørsel fra hotellet.
Ellers er der Theide, det er altid en god oplevelse - dog ikke for børn. Måske Sebastian kunne synes det var sjovt, men tøserne er for små.
Jeg jeg var guide der var jeg bla. guide på vores "ø'en rundt udflugt" - Her besøgte vi pyramiderne i Guimar. (ikke pyramider som i ægypten, men små uden spids top, til tilbedelse af solguden.
- Så kørte vi til Casa Abacco, som er en gammel spansk herregård, som er utrolig smuk. Hvor der også var canarisk folkedans.
Og så besøgte vi 3-4 steder mere, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad de hed - de var heller ikke så interessante.
hmmm.... så er det om at huske de 8 år tilbage...
Man kan også besøge La Gomera, som er nabo ø'en til tenerife - der havde vi jeep safari over - super fed tur - Men nok ikke en jeg ville tage pigerne med på... Men far og Sebastian ville elske det tror jeg.
Jeg havde også en udflugt, i ny og næ, på en katamaran - hvor vi sejlede ud og så hvaler, marsvin og delfiner. Super hyggelig tur, og vi så nogle hver gang jeg kørte udflugten.
1. Katamaran udflugten
2. Theide
3. En af de smukke solnedgange
De sidste karneval's billeder er fra det KÆMPE karneval der er i jan/feb - det er verdens 3. største, fantastisk flot.
Du får lige et par af mine billeder fra den gang (puha, der er mange drukbilleder fra den tid)