Er der nogen, der har været på Tenerife?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.987 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

linemus

Vi skal herhen: http://www.startour.dk/rejse/spanien/tenerife/play a-paraiso/blue-village-riu-buenavista/?season=vint er-2011-12

...til oktober Ih, jeg glæder mig. Har aldrig været på hotelferie før, men det ser vildt lækkert ud, og glæder mig til at boltre mig i pølerne med alle mine unger Det er bare 100 år siden, vi har været på ferie sidst.

Anledningen er min svigermors 60 års fødselsdag, så hun inviterer og betaler Så det bliver hele familien inkl. svigerinde/svoger og deres stadig ufødte baby + min mor, der har fået lov at komme med

Er der nogen, der har været der? Eller bare på Tenerife?

Line - SÅ klar til badeferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Lene76

Det ser da vildt go ud....  Min far blir 60 til sommer og han vil hellere ik holde fest så istedet vil han osse invitere os et sted hen.... ved bare ik hvor endnu.

Anmeld

11. januar 2011

Tut

Jeg har været rejseleder på Tenerife (dog for Apollo)

Jeg kender ikke til star tours hoteller. Men det er jo et af deres Blue Village hoteller, som jo er kendt som familiehoteller, med ALT hvad man kan tænke sig til på hotellet - jeg har kun hørt godt om Blue village hotellerne!

Men Tenerife er jo et skønt sted. Så jeg kan kun anbefale det.

Jeg er sikker på at i får en skøn tur.

Anmeld

12. januar 2011

linemus

Lene76 skriver:

Det ser da vildt go ud....  Min far blir 60 til sommer og han vil hellere ik holde fest så istedet vil han osse invitere os et sted hen.... ved bare ik hvor endnu.

Det er bare så fedt med sådan nogle forældre/svigerforældre

Anmeld

12. januar 2011

linemus

Tut skriver:

Jeg har været rejseleder på Tenerife (dog for Apollo)

Jeg kender ikke til star tours hoteller. Men det er jo et af deres Blue Village hoteller, som jo er kendt som familiehoteller, med ALT hvad man kan tænke sig til på hotellet - jeg har kun hørt godt om Blue village hotellerne!

Men Tenerife er jo et skønt sted. Så jeg kan kun anbefale det.

Jeg er sikker på at i får en skøn tur.

Åh, det lyder godt. Vi har jo set billederne derfra, og der ser fantastisk ud. Vi kan næsten ikke vente. Signe snakker hver dag om, at imorgen skal vi flytte det der sted hen og så skal hun ud og bade

Er der noget at se på Tenerife, eller bliver man stort set bare på hotellet?

Anmeld

12. januar 2011

Tut

linemus skriver:

Åh, det lyder godt. Vi har jo set billederne derfra, og der ser fantastisk ud. Vi kan næsten ikke vente. Signe snakker hver dag om, at imorgen skal vi flytte det der sted hen og så skal hun ud og bade

Er der noget at se på Tenerife, eller bliver man stort set bare på hotellet?

Der er jo Loro Parque - det er sådan en papegøje park, dog med en masse andre dyr også, her er der søløveshow og lign. ungerne vil elske det. Men det ligger på nord tenerife. Så der er nok ca. 1 times kørsel fra hotellet.

Ellers er der Theide, det er altid en god oplevelse - dog ikke for børn. Måske Sebastian kunne synes det var sjovt, men tøserne er for små.

Jeg jeg var guide der var jeg bla. guide på vores "ø'en rundt udflugt" - Her besøgte vi pyramiderne i Guimar. (ikke pyramider som i ægypten, men små uden spids top, til tilbedelse af solguden.

- Så kørte vi til Casa Abacco, som er en gammel spansk herregård, som er utrolig smuk. Hvor der også var canarisk folkedans. 

Og så besøgte vi 3-4 steder mere, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad de hed - de var heller ikke så interessante.

hmmm.... så er det om at huske de 8 år tilbage...

Man kan også besøge La Gomera, som er nabo ø'en til tenerife - der havde vi jeep safari over - super fed tur - Men nok ikke en jeg ville tage pigerne med på... Men far og Sebastian ville elske det tror jeg.

Jeg havde også en udflugt, i ny og næ, på en katamaran - hvor vi sejlede ud og så hvaler, marsvin og delfiner. Super hyggelig tur, og vi så nogle hver gang jeg kørte udflugten.

1. Katamaran udflugten
2. Theide
3. En af de smukke solnedgange

De sidste karneval's billeder er fra det KÆMPE karneval der er i jan/feb - det er verdens 3. største, fantastisk flot.

Du får lige et par af mine billeder fra den gang (puha, der er mange drukbilleder fra den tid)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2011

Mikkelmusen

Kan også varmt anbefale Tenerife. Jeg synes bedre om det, end Lanzarote. Og som Tut skriver så er Loro Parque virkelig et besøg værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.