Det bedste der er sket os længe

Efter de 14 dags observation blev det jo konkluderet at jeg var mere end egnet som mor og at min søn og jeg havde et meget tæt sammenspil
.
De så også det store problem vores søn havde med stimuli og fysisk kontakt med andre end mor og far. De vudere også at vi handlede efter hans bedste og gjorde alt hvad der stod i vores magt fo at hjælpe ham. De konkludere også at kommnens, sundhedsplejeskens og lægen uberettigede "hetz" på mig havde forsaget at jeg var blevet dybt usikker og utryg omkring min egenhed som mor og at vores søn havde lidt under det press vi var blevet udsat for

I sammen råd med konsulenterne på mor-barn centret blev vi til budt støtte i forhold til vores søns problematik med stimuli og at de kunne være vores sparringspartner indtil særligt min selvtillid og tro på mig selv var blevet bygge op igen
og nøj hvor er jeg glad for det!
Det er så rart at kunne tage derhen og tale om tingene og blive bekræftiget i at det man gør er rigtigt. Kan godt mærke det har sat dybe spor i mig og der skal ikke meget til før drømmene om at de kommer og tager ham hjemsøger mine drømme. Kærsten er stadig ængstelig for at inge til lægen når han er syg pågrund af de havde hentydet til vi kom der for tit og vi måtte være skyld i hans sygdom.(han har nu fået konstateret en immundefekt som er grund til han ofte er syg) Men fygten sider der stadig.
Men det endte godt og vi har fået en stor undskyldning og det er så dejligt

Stort knus her fra fra en super LYKKELIG MOR
Anmeld