update om hvordan mit væreste maridt er blevet til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

2721

Det bedste der er sket os længe

Efter de 14 dags observation blev det jo konkluderet at jeg var mere end egnet som mor og at min søn og jeg havde et meget tæt sammenspil
.
De så også det store problem vores søn havde med stimuli og fysisk kontakt med andre end mor og far. De vudere også at vi handlede efter hans bedste og gjorde alt hvad der stod i vores magt fo at hjælpe ham. De konkludere også at kommnens, sundhedsplejeskens og lægen uberettigede "hetz" på mig havde forsaget at jeg var blevet dybt usikker og utryg omkring min egenhed som mor og at vores søn havde lidt under det press vi var blevet udsat for

I sammen råd med konsulenterne på mor-barn centret blev vi til budt støtte i forhold til vores søns problematik med stimuli og at de kunne være vores sparringspartner indtil særligt min selvtillid og tro på mig selv var blevet bygge op igen
og nøj hvor er jeg glad for det!
Det er så rart at kunne tage derhen og tale om tingene og blive bekræftiget i at det man gør er rigtigt. Kan godt mærke det har sat dybe spor i mig og der skal ikke meget til før drømmene om at de kommer og tager ham hjemsøger mine drømme. Kærsten er stadig ængstelig for at inge til lægen når han er syg pågrund af de havde hentydet til vi kom der for tit og vi måtte være skyld i hans sygdom.(han har nu fået konstateret en immundefekt som er grund til han ofte er syg) Men fygten sider der stadig.

Men det endte godt og vi har fået en stor undskyldning og det er så dejligt
Stort knus her fra fra en super LYKKELIG MOR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Rockertand

10. januar 2011

Malene76

Puslingen skriver:

Det bedste der er sket os længe

Efter de 14 dags observation blev det jo konkluderet at jeg var mere end egnet som mor og at min søn og jeg havde et meget tæt sammenspil
.
De så også det store problem vores søn havde med stimuli og fysisk kontakt med andre end mor og far. De vudere også at vi handlede efter hans bedste og gjorde alt hvad der stod i vores magt fo at hjælpe ham. De konkludere også at kommnens, sundhedsplejeskens og lægen uberettigede "hetz" på mig havde forsaget at jeg var blevet dybt usikker og utryg omkring min egenhed som mor og at vores søn havde lidt under det press vi var blevet udsat for

I sammen råd med konsulenterne på mor-barn centret blev vi til budt støtte i forhold til vores søns problematik med stimuli og at de kunne være vores sparringspartner indtil særligt min selvtillid og tro på mig selv var blevet bygge op igen
og nøj hvor er jeg glad for det!
Det er så rart at kunne tage derhen og tale om tingene og blive bekræftiget i at det man gør er rigtigt. Kan godt mærke det har sat dybe spor i mig og der skal ikke meget til før drømmene om at de kommer og tager ham hjemsøger mine drømme. Kærsten er stadig ængstelig for at inge til lægen når han er syg pågrund af de havde hentydet til vi kom der for tit og vi måtte være skyld i hans sygdom.(han har nu fået konstateret en immundefekt som er grund til han ofte er syg) Men fygten sider der stadig.

Men det endte godt og vi har fået en stor undskyldning og det er så dejligt
Stort knus her fra fra en super LYKKELIG MOR

Det er jo fantastisk.  Tillykke med det. Godt I blev set af folk der ved hvad de har med at gøre og at de fandt jer helt som I skulle være. Sikke en omgang I har været igennem. Nu er det bare fremad og afsted. Håber alt det bedste for jer.

MVH Malene

Anmeld

10. januar 2011

2721

Rockertand skriver:

Tak

Anmeld

10. januar 2011

2721

Malene76 skriver:

Det er jo fantastisk.  Tillykke med det. Godt I blev set af folk der ved hvad de har med at gøre og at de fandt jer helt som I skulle være. Sikke en omgang I har været igennem. Nu er det bare fremad og afsted. Håber alt det bedste for jer.

MVH Malene

Tak
Ja det har ikke været sjovt.
Jep det kun frem ad nu

Anmeld

10. januar 2011

Laulund87

Det lyder da bare skønt søde!!

Skulderklap til jer

Anmeld

10. januar 2011

2721

Laulund87 skriver:

Det lyder da bare skønt søde!!

Skulderklap til jer

Tak søde det er også bare skønt at vide det hele er slut og må faktisk indrømme at jeg nyder vores ugentlige samtale med de dejlige damer på mor-barn centret. Og havde det ikke været for alle de opbakkende ord herinde havde jeg sagt nej til centeret og taget kampen på den hårde måde

Anmeld

10. januar 2011

Laulund87

Puslingen skriver:

Tak søde det er også bare skønt at vide det hele er slut og må faktisk indrømme at jeg nyder vores ugentlige samtale med de dejlige damer på mor-barn centret. Og havde det ikke været for alle de opbakkende ord herinde havde jeg sagt nej til centeret og taget kampen på den hårde måde

Det er også bare den helt rigtige indstilling!

Man skal ikke kæmpe imod dem, men samarbrejde. Vi har haft en familierådgiver på besøg 1 gang ugentligt i et år nu, hun har hjulpet os så meget. Vi får masser af ros med vores måde at håndtere Marias sygdom på

Anmeld

10. januar 2011

Karo

Hvor er det dog dejligt

Var det måske en ide at skifte læge når i ikke er glade for den i har ?

Anmeld

10. januar 2011

2721

Karo skriver:

Hvor er det dog dejligt

Var det måske en ide at skifte læge når i ikke er glade for den i har ?

Vi har faktisk lige betalt for lægeskift så om 14 dage har vi en ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.