Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
din stakkel søde det er bare så hårdt alt det vente og man ved ikke noget
alt hvad jeg kan
jeg havde også brunt udflåd i omkring 2-3 uger efter jeg testede positivt med Sol og Randi forklarede at det oftest er gammelt blod der presses ud af kroppen for at gøre helt rent og fint til graviditeten
det er VILDT spændende med HCGtallet imorgen!! fik du snakket med dem om en scanning?
åh hvor jeg håber der er en bette sund bebs derinde.. hvornår får du svar imorgen og kan de udfra svaret set om alt er okay?
Jeg krydser også lige herfra
baby84 skriver: åh hvor jeg håber der er en bette sund bebs derinde.. hvornår får du svar imorgen og kan de udfra svaret set om alt er okay?
de kan kun sige o9m det er indenfor det normale... de tager en blodprøve til om et par dage for at se om HCG tallet stiger som det skal... og så scanner de mig når de ved de kan se noget... i næste uge..
ønskebarn74 skriver: de kan kun sige o9m det er indenfor det normale... de tager en blodprøve til om et par dage for at se om HCG tallet stiger som det skal... og så scanner de mig når de ved de kan se noget... i næste uge..
okay..
Tjuhl skriver: jeg havde også brunt udflåd i omkring 2-3 uger efter jeg testede positivt med Sol og Randi forklarede at det oftest er gammelt blod der presses ud af kroppen for at gøre helt rent og fint til graviditeten det er VILDT spændende med HCGtallet imorgen!! fik du snakket med dem om en scanning?
Hvis tallet er stigende i den lave ende el. den er faldende kigger de i næste uge... og ellers bliver det om 2 uger.. Må nok ringe og være hys...
KaMa skriver: Jeg havde også brunt udflåd. Det er HELT normalt, men nu må de altså godt lige få leveret nogle facts. Hvis man da bare havde scanningsbriller - de skulle så også lige kunne måle hcg..
Jeg havde også brunt udflåd. Det er HELT normalt, men nu må de altså godt lige få leveret nogle facts.
Hvis man da bare havde scanningsbriller - de skulle så også lige kunne måle hcg..
Har også mens smerter... er det ok??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128