Forhåbentlig sidste jdm besøg overstået.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Diana...

Så har jeg været til mit forhåbentligt sidste jdm besøg og alt så jo fint ud. 

Jeg havde en del udflåde i urinen men ikke noget der har nogen betydning. 

Hun blev skønnet til 3200 så det jo en fin størrelse  

Jeg er stadig på minus 3 kg så det er jo dejligt.

Og det er tegnblødning som jeg har.

Så status er 

3200g pige i maven

minus 3 kg

tegnbløder

3 cm åben

ingen livmoderhals tilbage.

Så det er spændende hvornår der sker noget. 

Knus Diana der GLÆDER sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Sofia

Uh det er vildt, og hvor er det dejligt at alt bare er som det skal være, nu skal vi bare have lille Nadia ud til os, kom så I forhold til tegnblødning - jeg er lidt nysgerrig - hvor meget blod drejer det sig om, er det sådan at du må gå med bind osv??

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

Sofia skriver:

Uh det er vildt, og hvor er det dejligt at alt bare er som det skal være, nu skal vi bare have lille Nadia ud til os, kom så I forhold til tegnblødning - jeg er lidt nysgerrig - hvor meget blod drejer det sig om, er det sådan at du må gå med bind osv??

Jeg går med bin men det er mest fordi jeg har så meget udflåde og det er meget vandet så jeg bliver meget hurtig våd i trusserne så det er ikke så behageligt. Ang blodet så er det der mest når jeg tørre mig så det helt frisk blod men der er også lidt i bindet men ikke meget, det er ikke sådan mens agtigt det er mere sådan nogen klatter der kommer engang i mellem, he he lidt ulækkert 

Knus Diana

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

Diana... skriver:

Jeg går med bin men det er mest fordi jeg har så meget udflåde og det er meget vandet så jeg bliver meget hurtig våd i trusserne så det er ikke så behageligt. Ang blodet så er det der mest når jeg tørre mig så det helt frisk blod men der er også lidt i bindet men ikke meget, det er ikke sådan mens agtigt det er mere sådan nogen klatter der kommer engang i mellem, he he lidt ulækkert 

Knus Diana

Okay, men det er da godt at vide, at det er tegnblødning og ikke noget "alvorligt", forhåbentlig betyder det at du føder SNART

Anmeld

10. januar 2011

Riksen

Dejligt med en status-opdatering fra dig. Det lyder jo godt, at alt er fint med lille Nadia - og det er en fin størrelse, hun har.

Uh, altså, hvor bliver det spændende at høre hvornår hun melder sin ankomst! Hep hep, Nadia!

Anmeld

10. januar 2011

Lene76

uha hvor spændende.... det kan jo ske når som helst

Sender lige en veestorm så du kan få det klaret hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.