9+5 og blæver mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

170811

HEJ TØSER.

Var i tvivl om hvor jeg skulle ligge enmet, men nu kommer der herind

Jeg har normalt ret flad mave, og er normal tynd. 168 - 55-56 kg.

Jeg vejer idag 57 kg, og jeg synes altså min mave er blevet noget blævret. jeg har spist som jeg plejer, har ikke haft de store kvaler med kvalme, har heller ikke haft lyst til at spise mere, og spiser ellers generelt sundt. Jeg har dog haft utroligt meget oppustet mave i de første par uger af graviditeten. Nu synes jeg ikke den er helt så oppustet mere, har bare sådan en "bvdr" følelse i maven, også er den virkelig blevet blævret. Lidt større synes jeg, men det ligner bestemt ikke en gravid mave. Det ligner bare at jeg har taget 2 kg fedt på, lige på maven, den buler lidt ud over bukserne.

Hvaaaa sker der? Har jeg virkelig spist for meget? Eller kan det være vand i kroppen? Ligner det sådan en blæver mave?

Håber i kan finde rundt i mit indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Pige2009

170811 skriver:

HEJ TØSER.

Var i tvivl om hvor jeg skulle ligge enmet, men nu kommer der herind

Jeg har normalt ret flad mave, og er normal tynd. 168 - 55-56 kg.

Jeg vejer idag 57 kg, og jeg synes altså min mave er blevet noget blævret. jeg har spist som jeg plejer, har ikke haft de store kvaler med kvalme, har heller ikke haft lyst til at spise mere, og spiser ellers generelt sundt. Jeg har dog haft utroligt meget oppustet mave i de første par uger af graviditeten. Nu synes jeg ikke den er helt så oppustet mere, har bare sådan en "bvdr" følelse i maven, også er den virkelig blevet blævret. Lidt større synes jeg, men det ligner bestemt ikke en gravid mave. Det ligner bare at jeg har taget 2 kg fedt på, lige på maven, den buler lidt ud over bukserne.

Hvaaaa sker der? Har jeg virkelig spist for meget? Eller kan det være vand i kroppen? Ligner det sådan en blæver mave?

Håber i kan finde rundt i mit indlæg

hilsen lea

Det er meget normalt, når du ikke er længere henne. Så ser man ofte mere fed end gravid ud. Bare rolig - det udligner sig

Anmeld

10. januar 2011

170811

Ja jeg ser nemlig bare fed ud! Jeg ligner en der har hygget sig lige lovlig meget i julen :p

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.