Sikke en forskrækkelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

_-Kathrine-_

Hej Piger!

Igår(søndag) var vi lige et smut på fødegangen til tjek fordi jeg ikke havde mærket rigtig liv siden fredag aften.

Var meget i tvivl om jeg skulle ringe, men en veninde fik mig overbevist om hellere at ringe en gang for meget...

Da jeg talte med sekretæren, sagde hun med det samme at det ikke lød godt og at vi bare skulle komme med det samme....-pyha, det var en laaaaaang (føltes det) køretur til skejby, men vi ankom og blev modtaget af en sød jordemoder som kørte en strimmel i en 20 min. tid og alt var heldigvis som det skulle være. Han begyndte endda at sparke løs da jeg fik sat apparatet på - typisk  Spurgte jordemoderen hvad der dog var i de apparater, for sådan havde lillemanden slet ikke sparket hele weekenden-hun fortalte at sådan var det ofte når folk kom op og ikke havde mærket liv...

Jeg takkede mange gange for at vi blev taget seriøst og blev sendt hjem med et "skulle det være en anden gang, så ringer du bare"

Blev så vækket af lillemanden med et ordentlig spark i mellemgulvet i nat - Så han fik lige gjort mig opmærksom på at alt altså er helt okay

Så piger - hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Kathrine 26+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Stine Raaholt

Hvor dejligt at alt er ok - ja hellere en gang for meget end at gå og være bekymret - det er ikke godt for nogen...

god fornøjelse med din lille kick-bokser... han skal nok gøre væsen af sig nu, hvor mor synes han er for stille, hi hi

Anmeld

12. januar 2011

Line Højdal

Dejligt at alt var ok... men ja, helt enig - hellere en gang for meget end en gang for lidt!!

Jeg havde også en dag uden aktivitet derindefra her forleden... heldigvis hjalp tricket med et glas is-koldt vand - det kunne supermand altså ikke lide og "straffede" mig med et par kraftige spjælt - SKØNT!!

Men hvor er det dejligt at høre man bliver taget seriøst og at du fik så god en behandling - sådan skal det være!

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.