DAGENS SJOVER OG CHOK TIL MIG...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. februar 2008

H+S Skjolgborg.

jeg er næsten lige komme hjem fra vuggestuen/børnehaven af...
Normal tager jeg barnevogen med helt ind igellem lågen og stiller den hved hovededøren ind til vuggestuen men ikke i dag
Får gad ikke slæbe victoria,madpakken og skifttøj osv...
Så jeg parker barnevogen unden for lågen da jeg kom ud igen tog jeg barnvogen hvor jeg jo holder normal.Så tænkte ikke vide over det tog den bare og gik igennem lågen og lidt ned af vejen langs vuggestuen/børnehavens legeplads med den.jeg blev så færdig med af læse sms og sms igen
(en lille sms) jeg lage min tlf på barnvognen som så mange gange før når det er og upsssssssssss der var en lille baby pige fik et vildt chok hun sov sødt og rolig...
jeg skyndte mig tilbage og stille barnevognen stille og rolig så hun ikke vågne og hurtig ud og tog min egen og gik flovt hjem ad.
Kun en ældre herre overfor hved skolen så mig han smilede og grine og sagde tog du den forkert jeg sagde ja ikke godt men godt jeg opdaget det hurtigt...
pyhaaaa en morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2008

3rollinger

Ha ha, ja godt du opdagede det hurtigt. Ellers var der vist en anden mor der fik et endnu stoerre chok. :D

st

Anmeld

20. februar 2008

st

Hold da op et chok at få. Det var godt du opdagede det i god tid, så der ikke var en mor der stod tilbage uden baby.

Kan lige se det for mig.......

st.

Anmeld

21. februar 2008

H+S Skjolgborg.

:-o ja for den da...Ikke godt hvis det var..Godt jeg ikke nået meget mere ind ud af lågen og få skrit derfra...
:D henriette31

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.