anjaditte skriver:
Det hele køre i ring, mit ægteskab, mine smukke børn, alt suger kæften ud af mig. Min læge mener at jeg bare skal ud og arbejde, så skal jeg nok få det bar bedre, undskyld mig, han har overhovedet hørt efter?. Jeg har angst, og det er blivet værre efter at jeg har fået min andet barn. Depressionen er der
Jeg var til fødelsdags her i weekenden, samme med mine børn og mand. Og jeg følte ingenting, kun smerte. Der er ingen som vil være sammen med mig. Sad og følte at jeg ikke var noget som helst. Min mands søster har fået nr2, og det er kun min mand skal skal være fadder for det nye barn, skønt vi har valgt hende og hendes kæreste til at være fadder to vores børn. Lige nu har jeg ikke lyst til noget mere. I alt dette så har jeg stadigvæk ikke fået det røde, 2 mrd!!
Åhh, først vil jeg lige sende dig en krammer!
Det lyder til du har en masse ubehagelige følelser indeni som trænger til at blive lukket ud, oveni du føler dig svigtet! Isært alt dette til sammen med angst er en forfærdelig byrde at bære! Jeg lider selv af flere angst diagnoser og ved alt om hvordan alt bliver sort oveni bare dette!
Er der ingen i dit liv som du kan betro dine tanker til? Din mand, familie, en veninde evt? Hvis ikke, så kunne du måske få nogle samtaler hos din læge eller en psykolog/psykriatiker. For der er ingen som kan holde til at bære rundt på alle de triste tanker!
Kan godt forstå du bliver ked af det af at blive "valgt" fra, hvis jeg var dig ville jeg nævne det for dem, eller din mand hvordan du har det med det. Selvom det er svært kommer man længst med ærlighed, og selvom de måske ikke skifter mening, får du måske en begrundelse i stedet for at gå og spekulerer over det.
Mange tanker Enayia
Anmeld