Total fustreret familie søger hjælp af jer mødre!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Alína Hólm

Michelle-Silkeborg skriver:

Kære alle sammen

Vi er en famile med den skønneste lille datterpå 8 måneder.

Vi har et kæmpe problem. Vi kan simpelthen ikke få hende til at sove om natten. Hun bliver puttet kl. 19-00-19.30 og så sover hun til 23. Her får hun som regel en lille flaske og sover så til ca 03-03 og så vil hun bare ikke sove mere.

Hun græder og græder, men ikke skrigende. Mere bare sådan pylrende, og tager vi hende op er der fest og glade dage. Det tager 1-2 timer :-(

Vi har forsøgt alt. Den blide måde med sov igennem uden gråd, natlys og den lidt hårdere med at lade hende hulke sig stille i søvn. (Det er bare så synd)

Hun sover perfekt om dagen. Fra 9-10.30 og fra 14.30-15.30. Begge gange vækker vi hende for at vi så håber hun ville sove mere om natten (Tidligere fik hun lov at sove længere og da var hun endnu mere vågen)

Hvad gør vi??? Har i nogle gode råd som har virket hos jer???

Hun skal starte i vuggestue om 3 uger og vi frygter lidt hun vil fortsætte med at holde os vågne i flere timer :-( Så bliver det godt nok strenge skulle passe et fuldtidsjob ved siden af.

Håber nogle kan hjælpe. :-)

Kram fra de fortvivlede :-)

prøv at ændre hendes rutine til at hun måske først går i seng sent om aften, min søn da han var så lille, skulle han først i seng klokken 00.00 før han kunne sove til klokken 7 om morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

lauras*mor*

Det blvier lige et kort svar, da jeg skal ud af døren.. Men jeg ville slå dagens  2 lure sammen til en lidt længere middagslur (2-3 timer) startende fra kl 12.. :-) Det er højst sandsynlig også der de andre børn i vuggestue/dagpleje sover... Det var det vi gjorde da vi oplevede det samme som jer...

Håber på snarlig bedring..

Anmeld

10. januar 2011

Koen.

Tulle28 skriver:

Det er det samme her hos os Min datter er 9½ mdr. Jeg tror at det er mere normalt at babyer i denne alder sover dårligt end at de sover godt...?!

Det tror jeg os, for har prøvet alt og intet virker, så nu har jeg bare vænnet mig til det Der sker os bare så meget med udviklingen nu så der er gang i den konstant jo

Anmeld

10. januar 2011

dorthemus

lillespurv20 skriver:

Det tror jeg os, for har prøvet alt og intet virker, så nu har jeg bare vænnet mig til det Der sker os bare så meget med udviklingen nu så der er gang i den konstant jo

Hvad så når det altid har været sådan? ......

.....jeg har forresten fået samme hår som dig

Anmeld

10. januar 2011

NKS

hej (; jeg ville vente med at putte til ved en 21-22 tiden. så kan man altid trappe stille tilbage igne når man føler hun har fundet rytmen

Anmeld

10. januar 2011

Tulle28

lillespurv20 skriver:

Nemlig og det er det samme for flere andre jeg kender med børn i denne alder. Uanset mængden af mad, antal og længden af lure om dagen, ro eller ikke ro, putteritual eller ikke... Så jeg er også ved at acceptere at sådan er det bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.