2 fiiiiine streger... og hvad gør man så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

MaybeBaby

I dag er det tre dage over tid og jeg tog testen her til morgen. Da jeg lige kiggede på den efter to minutter var der kun stregen, der viste ikke-gravid, og det var da også helt okay. Vi er jo trods alt lige begyndt, men efter 4 minutter er der to helt tydelige streger... Og så står man dér og er højst sandsynligt gravid!? Og hvad gør man så?

Ja, ud over at panikke lidt, fordi det hele er sket så hurtigt, så ringer jeg lige min læge op her senere for at se, om det kan bekræftes endnu mere.

Og hvad gør man så ellers? Det er jo alt for tidligt på morgenen til at jeg kan tænke klart!

/Mette - der hellere må tage sig et laaangt bad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

camillahej

ejj tillykke jeg tror sku du er gravid. Men jeg ville klart prøve igen imorgen !

Anmeld

10. januar 2011

ChatH

MaybeBaby skriver:

I dag er det tre dage over tid og jeg tog testen her til morgen. Da jeg lige kiggede på den efter to minutter var der kun stregen, der viste ikke-gravid, og det var da også helt okay. Vi er jo trods alt lige begyndt, men efter 4 minutter er der to helt tydelige streger... Og så står man dér og er højst sandsynligt gravid!? Og hvad gør man så?

Ja, ud over at panikke lidt, fordi det hele er sket så hurtigt, så ringer jeg lige min læge op her senere for at se, om det kan bekræftes endnu mere.

Og hvad gør man så ellers? Det er jo alt for tidligt på morgenen til at jeg kan tænke klart!

DU nyder det og er glad over det ikke skulle tage jer lang tid!! og så venter du 9 måneder og så kommer bebsen

HUsk folinsyre hvis du ikke er igang allerede

Anmeld

10. januar 2011

ChatH

MaybeBaby skriver:

Og TILLYKKE

Anmeld

10. januar 2011

Holbæktrunten

Ja, kæmpe tillykke!

Kender udemærket følelsen af at være blevet overhalet indenom af baby - blev også gravid i første hug

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

DU nyder det og er glad over det ikke skulle tage jer lang tid!! og så venter du 9 måneder og så kommer bebsen

HUsk folinsyre hvis du ikke er igang allerede

Ja, du hopper rundt på gulvet og jubler - og så glæder du dig!

Tillykke!!

Anmeld

10. januar 2011

SussieThyssen

Stort tillykke...men tag nu lige en ekstra prøve i morgen bare for en sikkerheds skyld
Og så må du passe godt på dig og lile spir

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Tror da også på den men tag da lige en igen imorgen eller senere idag for at være heeeeelt sikker..

Men tør måske godt sige tillykke

Majbritt

Anmeld

10. januar 2011

MaybeBaby

Hej alle

Mange tak for svarene. Så nu gør jeg følgende: glædeshopper, ringer til min læge, glædeshopper igen og tager en ny test enten senere i dag eller i morgen. Har kun én test tilbage og er et ret kendt ansigt i byen pga. mit arbejde, så jeg bliver nødt til at lave snigeren hen til håndkøbsskranken og bede om nogle nye. Sådanne køb spreder sig hurtigt i sådan en lille vestjysk by

/Mette - der glædeshopper!

Anmeld

10. januar 2011

MosterA

Tillykke, tillykke, tillykke hvor er det dejligt.

Kan SÅ godt sætte mig ind i din situation, det er ikke mere end 8 dage siden jeg selv stod i den - og må ærlig indrømme at vi begge, her hjemme, er lidt rundt på gulvet. 

Vi havde indstillet os på at det ville tage laaaangt, tid så vi blev også noget overrasket da der var to streger  

Satser på, med tiden, at vi begynder at tænke lidt mere rationelle end vi gør lige nu

Held og lykke med det!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.