Årh de kære børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Chraz

Jeg har en datter på 4 som tit kommer med de bedste guldkorn. Jeg kommer lige med et par eksempler:

Min datter Natalie tuller lidt rundt og leger da hun finder ud af hun er tørstig og beder om noget vand. Selvfølgelig må hun da få det. Hun går glad ind i stuen igen. Jeg kommer ind lidt efter hvor hun drikker på livet løs. Da glasset er tomt begynder hun at stå og snakke og grine lidt for sig selv mens hun stadig har glasset i munden. Jeg siger ingenting med følger interesseret med i hvad hun laver. Pludselig flækker pigebarnet af grin og siger: Mor, prøv at hør mit snak i glasset... Det er ikke mit rigtige snak

Jeg var fuldstændig ødelagt af grin mens hun bare stod og smilede stort til mig

Et andet eksempel. Min datter på 9 måneder har været syg og har haft feber. Så en dag min kæreste var alene hjemme med børnene gik Natalie og legede med sin dukke. Så går hun hen til min kæreste mens hun stadig har dukken i armene og siger:

Klaus, prøv at se min baby. Hun er også syg.

Nå. hvad fejler hun da?

Hun fejler 23.

Jeg kunne ikke lade være med at grine da min kæreste fortalte det. Årh jeg elsker når børn kommer med sådan nogen guldkorn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Bare mig..

Chraz skriver:

Ihh hvor er det nogen søde små sætninger

Glæder mig også vildt meget til, at vores pige begynder på sådan noget.. - Men hun er kun knap 8 mdr. så det vare nok lidt endnu

Anmeld

10. januar 2011

LinLin

4 år er en fantastisk guldkornsalder!!

David kommer også med mange

Ex: Han havde fået luffer på og jeg sagde: "Nu ligner du en hummer"

D: "Homer Simpsons???"

Anmeld

10. januar 2011

B&J

nååå hvor fantastisk.. og sikke dejlig måder de kan udtrykke sig på glæder mig til min dreng kan det når tiden kommer

Anmeld

10. januar 2011

Chraz

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ihh hvor er det nogen søde små sætninger

Glæder mig også vildt meget til, at vores pige begynder på sådan noget.. - Men hun er kun knap 8 mdr. så det vare nok lidt endnu

hehe ja det er virkelig bare priceless når de kommer med sådan nogen. Jeg overvejer også at købe en lille notesbog og begynde at skrive dem ned. Det kunne være sjovt se læse for dem når de bliver voksne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.