Efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

blomst84

Hej alle i søde piger Vil gerne lige høre jeg om hvornår i havde sex med jeres kæreste efter i havde født? Det er i dag 10 dage siden jeg fødte og føler ikke rigtig for det endnu, men hvad er jeres erfaring? Knus Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

SussieThyssen

blomst84 skriver:

Hej alle i søde piger Vil gerne lige høre jeg om hvornår i havde sex med jeres kæreste efter i havde født? Det er i dag 10 dage siden jeg fødte og føler ikke rigtig for det endnu, men hvad er jeres erfaring? Knus Sabrina

Jeg har ikke dyrket sex før jeg havde blødt helt færdigt, og det varede gerne de der 5-6 uger.
Men nogle går igang før, blot man er omhyggelig med hygiejnen og bruger kondom.
Husk beskyttelsen..for du kan blive gravid før du aner det, også selvom du ammer eller ikke har fået første mens.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2011

blomst84

SussieThyssen skriver:

Jeg har ikke dyrket sex før jeg havde blødt helt færdigt, og det varede gerne de der 5-6 uger.
Men nogle går igang før, blot man er omhyggelig med hygiejnen og bruger kondom.
Husk beskyttelsen..for du kan blive gravid før du aner det, også selvom du ammer eller ikke har fået første mens.

Kærligst
Sussie

1000 tak for svar ja kondomer er vigtigt, min mor, dengang hun havde født mig troede at når man ammede var man "safe" og ja 11 mdr efter hun havde født mig kom min lillebror til verden men tror også jeg venter nogle uger endnu, for det er ikke lige det jeg har allermest lyst til

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

blomst84 skriver:

1000 tak for svar ja kondomer er vigtigt, min mor, dengang hun havde født mig troede at når man ammede var man "safe" og ja 11 mdr efter hun havde født mig kom min lillebror til verden men tror også jeg venter nogle uger endnu, for det er ikke lige det jeg har allermest lyst til

Tag du bare din tid..kroppen skal nok sige til når den har lyst igen.

Anmeld

9. januar 2011

Nalle

Da jeg havde født vore datter gik der 3-4 uger.

Da jeg havde født vores søn gik der 6 dage

Anmeld

10. januar 2011

Pige2009

blomst84 skriver:

Her gik der 4 uger efter fødslen og det gjorde ikke ondt Jeg synes først, du skal gøre det, når du føler dig helt parat og helet forneden. Dvs. ikke før, du ikke længere bløder.

Anmeld

20. januar 2011

DitteMarie

blomst84 skriver:

Nu er det snart 11 uger siden jeg har født og jeg tør stadig ikke, jeg blev lappet godt og grundigt sammen bagefter og skal lige vænne mig til de fysiske forandringer før jeg er klar, men håber det sker inden for de næste par uger :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.