jeg har ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Anonym trådstarter

Hey piger. håber i kan hjælpe

jeg har fået mega ømme bryster i over en uge nu, og den anden dag begynde jeg at få helt vildt ondt lige efter jeg har tisset :/ gå meget på wc, og følger bare min blære er fuld hele tiden :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

jeg har fået mega ømme bryster i over en uge nu, og den anden dag begynde jeg at få helt vildt ondt lige efter jeg har tisset :/ gå meget på wc, og følger bare min blære er fuld hele tiden :/

jeg har også haft ondt i blæren og skulle tisse ofte, og så viste det sig at jeg var gravid. Det varede ved i 1½ uge. Men nu har jeg også en meget sart blære, så ved ikke om det ved dig, skyldes at du er gravid.

Men jeg håber da det er derfor, hvis du virkelig ønsker det?

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

jeg har også haft ondt i blæren og skulle tisse ofte, og så viste det sig at jeg var gravid. Det varede ved i 1½ uge. Men nu har jeg også en meget sart blære, så ved ikke om det ved dig, skyldes at du er gravid.

Men jeg håber da det er derfor, hvis du virkelig ønsker det?

vi vil gerne være gravide, men tænker måske også det kunne være blærebetændelse, og ømme bryster bare er et tilfælde

Anmeld

9. januar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

vi vil gerne være gravide, men tænker måske også det kunne være blærebetændelse, og ømme bryster bare er et tilfælde

Hvornår kan du teste?

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Hvornår kan du teste?

d. 19 januar, så der er lidt over en uge til jo

Anmeld

9. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Du kan jo prøve en test imorgen for at se om der kunne være noget.... Nogle gange hvis man har flere syptomer så kan testen vise positiv hurtigt...

Anmeld

9. januar 2011

DenHeldige

Anonym skriver:

Hejsa

hvis jeg var dig, så ville jeg lige få testet OM det skulle være en blærebetændelse. Det kræver jo blot at du afl. en urinprøve hos din læge, så kan du få svar med det samme. KAN jo skyldes graviditet, men kan også være BÅDE OG. Og ER det en blærebetændelse, skal du jo i behandling snarest muligt, så den ikke bliver for alvorlig

Held og lykke

Anmeld

9. januar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Ok så ville jeg i hvert fald vente mindst 1 uge mere, før jeg testede. men nogen får faktisk graviditets-symptomer ret hurtigt. Jeg selv havde ømme bryster 10 dage før jeg testede positivt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.