Søger også veninder der prøver at blive gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Mulse-mor

Jeg er en ung kvinde på 31 år der prøver at blive gravid med mit første barn. Indtil videre har min kæreste og jeg forsøgt siden juli 2010.

Min kæreste har i forvejen 3 drenge fra tidligere forhold. De er hhv 14, 11 og 9 år. Ham på 14 bor hos os og de to andre kommer hveranden weekend.

Jeg bor selv i KBH, men da jeg primært søger veninder at skrive med enten her eller via sms, facebook eller lign. er det mig lige meget hvor I bor henne. Alder er også fuldstændig ligemeget for mig.

Ansøg gerne om venskab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Maalene

Mulse-mor skriver:

Jeg er en ung kvinde på 31 år der prøver at blive gravid med mit første barn. Indtil videre har min kæreste og jeg forsøgt siden juli 2010.

Min kæreste har i forvejen 3 drenge fra tidligere forhold. De er hhv 14, 11 og 9 år. Ham på 14 bor hos os og de to andre kommer hveranden weekend.

Jeg bor selv i KBH, men da jeg primært søger veninder at skrive med enten her eller via sms, facebook eller lign. er det mig lige meget hvor I bor henne. Alder er også fuldstændig ligemeget for mig.

Ansøg gerne om venskab

Heej

Vil lige starte med at sende en maaaaaaasse babystøv til jer, så I snart kan få jer et lille ønskespir

Min kæreste og jeg prøver også på at få vores højeste ønske opfyldt i form af en baby - vi startede i august 2010 og måtte desværre igennem en MA i oktober, så nu er vi (desværre) tilbage i denne gruppe...

Ansøger dig lige med det samme

Anmeld

9. januar 2011

Mulse-mor

Maalene skriver:

Heej

Vil lige starte med at sende en maaaaaaasse babystøv til jer, så I snart kan få jer et lille ønskespir

Min kæreste og jeg prøver også på at få vores højeste ønske opfyldt i form af en baby - vi startede i august 2010 og måtte desværre igennem en MA i oktober, så nu er vi (desværre) tilbage i denne gruppe...

Ansøger dig lige med det samme

Øv hvor ærgerligt, sender lige en masse babystøv tilbage til dig og tak for at du har tilføjet mig

Anmeld

9. januar 2011

MaybeBaby

Mulse-mor skriver:

Ansøg gerne om venskab

GO GO GO! En masse babytanker til jer

Jeg er en ung kvinde på 27, der ønsker lige præcis det samme som dig: nye bekendtskaber herinde og BABY! Så ansøger med det samme

/Mette - MaybeBaby

Anmeld

9. januar 2011

Mulse-mor

MaybeBaby skriver:

GO GO GO! En masse babytanker til jer

Jeg er en ung kvinde på 27, der ønsker lige præcis det samme som dig: nye bekendtskaber herinde og BABY! Så ansøger med det samme

/Mette - MaybeBaby

Tak og i lige måde .

Anmeld

10. januar 2011

NilleG

Jeg er 25 år og vi har prøvet siden oktober og håber virkelig det sker meget snart... Tror snart jeg mister tålmodigheden!!

Anmeld

10. januar 2011

Kay

ihh jeg vil gerne være venner med dig

bor selv i kbh med min kæreste... og vi prøver ogå at få en lille en...

ansøger dig som ven her inde

Anmeld

10. januar 2011

Drømmen <3

mig og kæresten prøver også at få en baby efter 2 aborter

vil da gerne skrive med dig..

kraam

Anmeld

11. januar 2011

Mulse-mor

Kay skriver:

ihh jeg vil gerne være venner med dig

bor selv i kbh med min kæreste... og vi prøver ogå at få en lille en...

ansøger dig som ven her inde

Hvor hyggeligt. Det er jeg glad for og jeg har accepteret din anmodning.

Anmeld

11. januar 2011

Mulse-mor

Drømmen <3 skriver:

mig og kæresten prøver også at få en baby efter 2 aborter

vil da gerne skrive med dig..

kraam

Ej hvor trist med 2 aborter. Det er jeg ked af at høre. Det må være frygteligt. Men så må tredje gang være lykkens gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.