Nu får jeg sikkert ballade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. februar 2008

sttina

kom nemlig lige til at ligge et anonym tip på NB angående denne side.. så spændt på hvornår det bliver slettet.. Men ville jo være rart at få de sidste med herover :D Og plejer ikke at være mig der laver "ballade", men synes altså bare den her side er så meget federe, kan faktisk kun finde fordele som : hurtighed, overskuelig(når man lærer den at kende), smileys, billeder og i det hele taget bare god stemning.. :D Så håber faktisk på vi bliver her alle sammen.. For eneste grund til at flytte tilbage til NB er at det er der vi plejer at være... Men er det egentlig grund nok???:'( Bare et par tanker fra mig God fornøjelse til jer der skal mødes idag :D Sttina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2008

Loggidut

altså...her har jeg også hjemme....helt sikkert...men er stadig bange for vi taber nogen i svinget...er ny mor helt med os nu?

jeg kan se et par stykker mere er dukket op, og det er jeg bare så glad for...

kæreste sttina....er bange for dit ano-indlæg kan være din afgangsbillet...da de bruger din ip-adr til at finde og blokke dig på...men hvad fanden, nu er vi jo her anyway

knus fra sloggi, som træt vil forsøge at finde ro til at gennemskue billederne fra i dag:D

Anmeld

20. februar 2008

sttina

så må de blokere mig hvis de vil... Men kan da godt gå ind og kikke.. Mon man skulle skrive et indlæg bare for at se om man kan ;) Synes bare det er super hyggeligt det her sted,, og ja vi skal da ha alle med.. Er ret sikker på at nymor ved at stedet her findes, men ikke helt er klar til at forlade NB :'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.