10 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Anonym trådstarter

til jeg finder ud af, om der er bonus i denne måned. Håber det rigtig meget, og kunne virkelig godt bruge det efter vi mistede i september. Det har været rigtig hårdt. Synes da, at vi arbejder for sagen, så nu håber jeg på, at der snart sker noget.

God søndag aften til jer der læser med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Jarnsaxa

Håber på det for jer

Anmeld

9. januar 2011

Maalene

Anonym skriver:

til jeg finder ud af, om der er bonus i denne måned. Håber det rigtig meget, og kunne virkelig godt bruge det efter vi mistede i september. Det har været rigtig hårdt. Synes da, at vi arbejder for sagen, så nu håber jeg på, at der snart sker noget.

God søndag aften til jer der læser med.

Åhh, hvor kan jeg bare godt følge dig...

Vi mistede også i oktober, og jeg har 7 dage til jeg skal teste

Ved præcis hvordan du har det - ønsker sådan for jer, at I får jer en dejlig lille spire igen nu her (og det samme for os)

Vil ikke ønske for selv min værste fjende, at nogen skal igennem sådan en omgang... Havde du en MA eller en SA?

Knus Malene

Anmeld

9. januar 2011

NilleG

krydser fingre for jer  Vi håber også på en positiv test om ca 10 dage..

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Åhh, hvor kan jeg bare godt følge dig...

Vi mistede også i oktober, og jeg har 7 dage til jeg skal teste

Ved præcis hvordan du har det - ønsker sådan for jer, at I får jer en dejlig lille spire igen nu her (og det samme for os)

Vil ikke ønske for selv min værste fjende, at nogen skal igennem sådan en omgang... Havde du en MA eller en SA?

Knus Malene

Ja, det er noget af det værste at miste et barn. Jeg havde hverken en SA eller MA. Fik en sen abort pga. alvorlige kromosomfejl. Dét er hårdt, når man har set det lille liv til scanningen. Men også svært at fortsætte graviditeten, når man ved, at der er noget alvorligt i vejen.

Jeg er også ked af at høre, at du mistede. Det er forfærdeligt, når det man har glædet sig så meget til, ikke går som forventet. Håber vi snart får en positiv test, og at graviditeten denne gang forløber uden problemer.

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Jarnsaxa skriver:

Håber på det for jer

Tak og i lige måde

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

NilleG skriver:

krydser fingre for jer  Vi håber også på en positiv test om ca 10 dage..

Tak og for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.