Har lige brug for råd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Mai-pigen

Har lige brug for et råd vedr. hvad jeg skal gøre med Peter, amning og supplering af mme.

Jeg har i en periode suppleret amning med 1-2 flasker, ofte midt på dagen.. Den sidste periode til natten, for at se om det kunne give en bedre nattesøvn...det gjorde det sådan set ikke! Flaske eller ej, Peter vågner ca. hver 3.time...gaaab!!

Nu er vi ved at være sidst på dagen, og Peter har ikke fået sin flaske idag..syntes egentlig heller ikke han viser behov!! Skal jeg give ham den, eller ej...??

Spørger jer, da farmand ikke er hjemme og være med på råd.. Han er i Indien med arbejdet, så mor er alene....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Mai-pigen

Hvad gør I andre for at få en bedre nattesøvn??

Anmeld

9. januar 2011

lucas<3

altså da jeg ammede Lucas vågnede han os om natten men så ga jeg ham en flaske ved 22 tiden og så blen han endelig mæt og først vågnede ved 6 tiden..

Anmeld

9. januar 2011

Mai-pigen

luppe-laban skriver:

altså da jeg ammede Lucas vågnede han os om natten men så ga jeg ham en flaske ved 22 tiden og så blen han endelig mæt og først vågnede ved 6 tiden..

ok... det var det jeg håbede jeg kunne opnå ved at give ham en flaske kl.19, og så tage ham op kl.22.30, og amme... men nej...

Anmeld

9. januar 2011

lucas<3

Mai-pigen skriver:

ok... det var det jeg håbede jeg kunne opnå ved at give ham en flaske kl.19, og så tage ham op kl.22.30, og amme... men nej...

har du prøvet og gi ham en sen flaske?

Anmeld

9. januar 2011

Mai-pigen

luppe-laban skriver:

har du prøvet og gi ham en sen flaske?

Nej, det har jeg ikke.. Mener du tage ham op og give ham flaske???

SOm drømmemåltid??

Anmeld

9. januar 2011

Davidsen87

Min søn Mikki på 4 månder ammer jeg os kun, han vågner os 3-4 gange om natten, jeg har os prøvet at give ham flaske med mme og hjemme lavet vælling, men ingen ting hjælp, så jeg ammer ham kun igen. han har jo bedst af det, det andet er jo kun for min skyld.

Anmeld

9. januar 2011

lucas<3

Mai-pigen skriver:

Nej, det har jeg ikke.. Mener du tage ham op og give ham flaske???

SOm drømmemåltid??

min falder i søvn ved 8 tiden og så vægger jeg ham eller han selv vågner og så gir jeg ham en flaske og det hjælper på ham for så sover han til 8 tiden næste morgen..

Anmeld

10. januar 2011

Mai-pigen

Davidsen87 skriver:

Min søn Mikki på 4 månder ammer jeg os kun, han vågner os 3-4 gange om natten, jeg har os prøvet at give ham flaske med mme og hjemme lavet vælling, men ingen ting hjælp, så jeg ammer ham kun igen. han har jo bedst af det, det andet er jo kun for min skyld.

Ok..det kan da godt være jeg bare skal acceptere at det er sådan så..  Men sys bare det er vildt hårdt at undvære den søn.. Hvordan holder du dig frisk??

Anmeld

10. januar 2011

Mai-pigen

luppe-laban skriver:

min falder i søvn ved 8 tiden og så vægger jeg ham eller han selv vågner og så gir jeg ham en flaske og det hjælper på ham for så sover han til 8 tiden næste morgen..

Ok, kunne være jeg skulle give det et forsøg omvendt så.. Tænkte bare det var nemmest ikke at vække ham ved at amme.. Ved ikke om han kan fordøje sådan en drømmeflaske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.