Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor-til-asta-09 skriver: Så er der fest for de festglade mødre lørdag d. 19 Februar fra kl. 18 i Tårs (nordjylland). Der er mulighed for overnatning, medbring gerne madras og dyne selv. Der er mulighed for at blive hentet på togstationen i hjørring. Menuen vil bestå af: Lasagne med salat og brød. Slik/snacks til senere. Pris 50 kr pr. person, som skal betales senest den 10 februar på min konto. Reg: 7372 Konto: 0001009626 Alle tager drikkevare med til fælles drikkebord. Der er senere mulighed for bytur i Hjørring, hvis der er stemning for det. Håber rigtig mange vil tilmelde sig denne fest, da det kunne blive rigtig hyggeligt. Hilsen Jeanette Kommer: Jeanette
Så er der fest for de festglade mødre lørdag d. 19 Februar fra kl. 18 i Tårs (nordjylland).
Der er mulighed for overnatning, medbring gerne madras og dyne selv. Der er mulighed for at blive hentet på togstationen i hjørring.
Menuen vil bestå af:
Lasagne med salat og brød.
Slik/snacks til senere.
Pris 50 kr pr. person, som skal betales senest den 10 februar på min konto.
Reg: 7372 Konto: 0001009626
Alle tager drikkevare med til fælles drikkebord.
Der er senere mulighed for bytur i Hjørring, hvis der er stemning for det.
Håber rigtig mange vil tilmelde sig denne fest, da det kunne blive rigtig hyggeligt.
Hilsen Jeanette
Kommer:
Jeanette
Fristende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor-til-asta-09 skriver: Det var ærgeligt.. du må vende tilbage hvis du får lyst til at nøde os skønne tøser alligevel
Det var ærgeligt.. du må vende tilbage hvis du får lyst til at nøde os skønne tøser alligevel
Det vil jeg gøre! Er det egentlig også for vores kærester, eller kun tøserne?
Tulipan skriver: Fristende
Ja du skal da med
malenecl skriver: Det vil jeg gøre! Er det egentlig også for vores kærester, eller kun tøserne?
Det er kun for baby.dk medlemmer
Mor-til-asta-09 skriver: Ja du skal da med
Oki mig og Laulund87 er med
Tulipan skriver: Oki mig og Laulund87 er med
Kan du ikke få Laulund til at skrive herinde også.. så jeg er sikker på deltagelse men skriver jer på med det samme
Benjamin09
Laulund87
Tulipan
Mor-til-asta-09 skriver: Kan du ikke få Laulund til at skrive herinde også.. så jeg er sikker på deltagelse men skriver jer på med det samme
Jeg er med
Laulund87 skriver: Jeg er med
Super du er på coool
Mor-til-asta-09 skriver: Super du er på coool
Skal man skrive sit brugernavn når man overfører penge så du kan se hvem det er?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128