nogen enlige fra sydsjælland eller kbh område?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

nvm

hejsa. 

jeg savner lidt nogen enlige mødre, at snakke med, mødes med osv.

er der nogen af jer herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

majnr2

HEEEY enlig mor her.

Ja jeg er fra sjælland (køgeomr.)

Har en dreng på 6 år og en lille dreng i maven.... termin 05-04-2011

Anmeld

10. januar 2011

dorthemus

Der er masser...mig bl.a.  Jeg er alene med Runa 7½ måned  Vi bor på frederiksberg.

Anmeld

10. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Og mig.

Jeg har Malou selma på 2½ og endnu en lille pige i maven med termin d. 19. marts. Vi bor i solrød.

Anmeld

10. januar 2011

nvm

skønt...

er der flere der ude  ????

Anmeld

10. januar 2011

majnr2

Vi kunne jo lave en hyggedag og mødes.... ved ikke med jer, men jeg synten ikke det var et problem da jeg blev alene med min første gang, MEN denne gang er jeg gravid og føler mig mutters alene

Anmeld

10. januar 2011

nvm

majnr2 skriver:

Vi kunne jo lave en hyggedag og mødes.... ved ikke med jer, men jeg synten ikke det var et problem da jeg blev alene med min første gang, MEN denne gang er jeg gravid og føler mig mutters alene

det vil jeg da meget gerne. jeg har altid været alene med begge mine børn, så har ikk prøvet det modsatte.

Anmeld

10. januar 2011

majnr2

nvm skriver:

det vil jeg da meget gerne. jeg har altid været alene med begge mine børn, så har ikk prøvet det modsatte.

´Hvordan kan det være du altid har været alene med dine???

Det var jo meningen der skulle havde været en far til min i maven, men han skred.  Har nu været alene med min første dreng meget af vores tid.... så ved godt hvordan det er, men ikke til 2 stk hvor den ene er baby??¨

Så er meget nervøs for hvordan jeg klare det hele

Og samtidig har jeg en masse bitterhed for hans far og fustration over at han er skredet midt i graviditeten

Anmeld

10. januar 2011

PernilleB

Hej de damer... Undskyld jeg lige hopper ind her...

Jeg kender en fyr der er alene fyr på 29 i Valby, med en datter på 6 år... Nu har jeg ikke spurgt ham endnu, men kunne det evt være han måtte joine jer..??

Måske bare til en snak herinde..??

Og skulle en a jer blive interesseret i ham, så er han frisk på en date... For ham betyder det ikke om du har børn eller ej, bare alle parter kan sammen og kan lidt hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.