Fisher price Garage KUN 100 kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.590 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

bullerbassen

Fra ikke rygerhjem.

Billede 1-2) Fisher Price garage ( ingen biler ) - 100 kr

I god stand & alt virker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

bullerbassen

20. januar 2011

Brams

bullerbassen skriver:

Legetøjet er MEGET velholdt - fra ikke rygerhjem.

Billede 1-2) Fisher Price garage ( ingen biler ) - 125 kr

Billede 3) Fisher Price giraf - Aldrig brugt - 150 kr

Giraf med masser af udviklende leg. Barnet kan trække sig op ved hjælp af håndtagene rundt omkring på boldrampen og giraffens håndtagsører. Når barnet står op, kan det lege boldleg med de tre bolde, som triller ned gennem giraffen, mens der høres sjove lydeffekter og små melodier. Giraffen har også sjove roterende kugler og en knap, som frembringer lydeffekter og små melodier, når barnet trykker på den.

3 kugler medfølger

Hvor er det ærgeligt at du bor så langt fra mig, for jeg er helt vild med giraffen. Den er dog lidt svær at sende

Anmeld

20. januar 2011

bullerbassen

Brams skriver:

Hvor er det ærgeligt at du bor så langt fra mig, for jeg er helt vild med giraffen. Den er dog lidt svær at sende

hi hi alt kan sendes det er spørgsmål om pris

Anmeld

20. januar 2011

Brams

bullerbassen skriver:

hi hi alt kan sendes det er spørgsmål om pris

Det har du ret i, men jeg tænker at det både bliver lidt dyrt og også at det er svært når den ikke er i en kasse. Men fin det er den godt nok

Anmeld

20. januar 2011

bullerbassen

Brams skriver:

Det har du ret i, men jeg tænker at det både bliver lidt dyrt og også at det er svært når den ikke er i en kasse. Men fin det er den godt nok

Den er rigtig fin men knægten er til biler - så den står bare og står. Lidt ærgeligt - Altså kasse kan man altid finde - har lige sendt en gåvogn bare det kan skilles lidt ad så går det

Anmeld

20. januar 2011

Brams

bullerbassen skriver:

Den er rigtig fin men knægten er til biler - så den står bare og står. Lidt ærgeligt - Altså kasse kan man altid finde - har lige sendt en gåvogn bare det kan skilles lidt ad så går det

Må nok hellere holde mig i selen, for prinsessen har masser af legetøj, man bliver bare helt vild en gang imellem  Håber den får et godt nyt hjem.

Anmeld

20. januar 2011

bullerbassen

Brams skriver:

Må nok hellere holde mig i selen, for prinsessen har masser af legetøj, man bliver bare helt vild en gang imellem  Håber den får et godt nyt hjem.

Jeps sådan er det også her  mon ikke den får en ny ejer på et tidspunkt

Anmeld

2. februar 2011

bullerbassen

KUN garage tilbage

Anmeld

12. februar 2011

bullerbassen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.