ømme stråler ned mod skeden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

2babygirls

michelledam skriver:

nej den bog har jeg ikke.. men vil da prøve og søge på nettet om jeg kan finde noget.. ellers må jeg jo høre min jordmor .D

Uh den er ellers ret genial at have under og efter

koster kun 299 i boghandlen, og så er der jo hyggelæsning om hver uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Uh den er ellers ret genial at have under og efter

koster kun 299 i boghandlen, og så er der jo hyggelæsning om hver uge

okay ja det kunne jo være man skulle kigge efter den. selvom jeg har en masse blade plus man nu også har nettet at søge på

Anmeld

11. januar 2011

JustMe

michelledam skriver:

okay ja det kunne jo være man skulle kigge efter den. selvom jeg har en masse blade plus man nu også har nettet at søge på

Der står ikke noget om det i Politikens Graviditetsbog, men den er nu stadig god.

Jeg spurgte min ene jordemoder, da jeg led meget af smertejag ned i skeden omkring 15. uge. Nogle så slemme, at jeg dårligt kunne gå imens. Hun sagde, at det kunne skyldes, at livmoderen er begyndt at fylde i bækkenet og kan presse på nogle nerver, samt at bækkenet er begyndt at give sig. Hun lød, som om det var ret harmløst.

Jeg har i øvrigt ikke mærket noget særligt til det de sidste uger, og er nu i 22. uge

Anmeld

11. januar 2011

Mother-love

JustMe skriver:

Der står ikke noget om det i Politikens Graviditetsbog, men den er nu stadig god.

Jeg spurgte min ene jordemoder, da jeg led meget af smertejag ned i skeden omkring 15. uge. Nogle så slemme, at jeg dårligt kunne gå imens. Hun sagde, at det kunne skyldes, at livmoderen er begyndt at fylde i bækkenet og kan presse på nogle nerver, samt at bækkenet er begyndt at give sig. Hun lød, som om det var ret harmløst.

Jeg har i øvrigt ikke mærket noget særligt til det de sidste uger, og er nu i 22. uge

okay jamen tænker nu også det bare er det.. da jeg ikke har mærket noget i dag sådan rigtig. så tror heller ikke det er noget jeg skal være så bekymret for

Anmeld

11. januar 2011

Tanja1234

Jeg er nu 19+4 og har det også sådan som du beskriver.. Regner med at det bare er helt normalt. Mine smerter er heldigvis ikke helt så slemme at jeg er hæmmet af dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.