nå så blev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. februar 2008

Sille

man lige efterladt på nb... :o)
Nu er jeg i hvert fald med her også... savner jer jo tøser..
-sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2008

Marco2

Dejligt at se dig Sille. :D

Stor krammer. Vi har ikke forladt dig... men NB har jo gjort det lidt svært her på det sidste.
Og vi kan jo ikke undvære hinanden ;)

AG - som får besøg af mange tøser + bebser om lidt :D

Anmeld

20. februar 2008

sttina

Velkommen til :D
Jo fler jo bedre :)) Og man skal jo ikke glemme at hygge ved NB var jo ikke NB selv men tøserne bag skærmen :P

Anmeld

20. februar 2008

Tut

Hej sille,

Jeg kom da lige til at tænke på om du fødte på Herlev?

For Freja og Noah er jo begge fra d. 13-07, og jeg fødte på herlev.

Det kunne da været meget sjovt hvis vi har ligget og presset om kap :)

Mette

Anmeld

20. februar 2008

Sille

Hej mette..
nej for dengang boede vi i jyllinge.. og fødte derfor på Roskilde... Dejlig sted..!! :)
-sille

Anmeld

20. februar 2008

Muffinmus

Ja, her er da meget hyggeligt at være herinde og så kan vi nemmere se billeder af hinanden:)

Anmeld

20. februar 2008

Monica

Hej Sille.
Jeg fødte også på Roskilde - og var egentlig rart godt tilfreds. Har en veninde der lige har født og der har de bare været SÅ dumme>( Altså op på barselsgangen. Vi var der 14 dage og der var de søde nok (De fleste dage på neonatal...)

Monica

Anmeld

20. februar 2008

Tynen

man lige efterladt på nb... :o)
Nu er jeg i hvert fald med her også... savner jer jo tøser..
-sille

Hej Sille!

Hvor er det skønt at se dig herover!!

Det var ikke nemt at forlade NB, men er efterhånden så træt af dem og deres lappeløsninger at jeg ikke gider spilde mere (vente)tid der.

Håber du bliver glad for at være herinde med alle billederne, smileyérne og hastigheden! - Det´dæjlig! :)

Trine

Anmeld

20. februar 2008

Sille

Hej Sille.
Jeg fødte også på Roskilde - og var egentlig rart godt tilfreds. Har en veninde der lige har født og der har de bare været SÅ dumme>( Altså op på barselsgangen. Vi var der 14 dage og der var de søde nok (De fleste dage på neonatal...)

Monica

Ja har også hørt både godt og dårlig om stedet.. men vi var der 14 dage på barselsafsnittet og synes alle var så søde og dejlige.. både læger, sygepl-. og assistenter... Selvfølgelig er der nogen man kan bedre med end andre.. men vi var meget glade og trygge der..

Anmeld

20. februar 2008

ivfmarie

hej hej søde Sille!

Godt at du fandt herhen også! Jeg var så bage for at du var blevet tabt i forvirringen.

Knus fra Marie, der er helt høj efter babytræf idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.