på mandag går det løs igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

mortiltopiger

ja om ik særlig længe mandag kl otte skal jeg på sønderborg syghus er så nervøs skal sættes i gang da jeg har sukker syge og min baby nok vejer 5 kilo vis ik mere siger de så håber i krydser finger for at det bliver en rigtig god føsel og gerne hurtig

knus kaina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

piadas

mortiltopiger skriver:

ja om ik særlig længe mandag kl otte skal jeg på sønderborg syghus er så nervøs skal sættes i gang da jeg har sukker syge og min baby nok vejer 5 kilo vis ik mere siger de så håber i krydser finger for at det bliver en rigtig god føsel og gerne hurtig

knus kaina

Puha, det var noget af en kleppert! Hvor langt er du henne? Nu er du heldigvis ikke førstegangsfødende, så mon ikke det går!

Jeg krydser i hvert fald alt, hvad der kan krydses!

Hvis det kan berolige dig lidt, er jeg i mødregruppe med en, som også havde graviditetssukkersyge tredie gang. Hun fødte en måned før termin og han vejede 4800 gram. Han smuttede ud som en mandel, så der var ingen problemer på trods af størrelsen.

Anmeld

9. januar 2011

mimse

STORT held og lykke herfra! Jeg håber, det kommer til at gå rigtig godt

Mange hilsener

Mie

Anmeld

9. januar 2011

Multebær

Hej Karina - vi hepper på dig og håber du får en rigtig god fødsel. Kan godt forstå at det både kan være dejligt at vide hvornår man skal igang men også slræmmende. Med hensyn til størrelse har jeg blot hørt fra Jordmor at det næsten ingen betydning har. Husk at du får et stærk og modstandsdygtig baby ud når den har sådan en flot størrelse. 

Pøj pøj - glæder mig til at læse FB 

Anmeld

9. januar 2011

Sofia

Rigtig meget held og lykke - jeg håber det kommer til at gå godt

Knus

Anmeld

9. januar 2011

mortiltopiger

mange tak alle sammen hvor er i søde  i morgen er jeg ik uge 37 og 3 dage skal    nok skrive når alt er overstået og om han virkelig er så stor de siger han er

knus karina

Anmeld

9. januar 2011

Riksen

Ih, hvor spændende! Jeg er sikker på at det kommer til at gå fint, men jeg kan godt forstå at du er nervøs.

Jeg glæder mig til at læse FB og se billeder

Anmeld

9. januar 2011

AnneBJ

Rigtig meget held og lykke! Jeg kender også flere, hvor nr. 3 og 4 barn har været nogle ordentlige basser i forhold til de første, men de synes ikke der var den store forskel på at føde dem!

Håber alt kommer til at gå efter bogen, og glæder mig til FB og billeder!

Anmeld

9. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Held og lykke med i morgen. Jeg håber alt går som det skal.

Anmeld

9. januar 2011

Diana...

Ihh hvor er det spændende jeg er RØV misundelig he he. 

Jeg krydser for det hele går super. 

Masse ve-støv til dig men husk at sende det retur når du færdig med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.