Øv øv øv,, så fik jeg lov at gå over tid, det ville jeg ellers helst ikke.
Nu bliver man jo bare mega utålmodig og tlf kimer løs
hvilket jo egentlig ikke gør det så meget bedre med min egen tålmodighed..
Klokken er alt for mange, og jeg kan slet ikke finde ro i min krop og har ikke kunne det den sidste uges tid... Skal vende mig fra side til side hele tiden og har det alt for varmt, halsen brander op indefra og kan ikke slås ned med noget som helst for tiden. Manden tror konstant at det er nu, bare fordi jeg karder rundt og ikke kommer så yndefuldt ud af sengen de ti gange jeg skal op inden jeg rigtig kan sove 
Mon jeg har sendt min sidste ve-støv til de andre søde tøser som var lige op over og nu selv er løbet helt tør
... Det er ikke nemt at vide.. Samtidig med at man bare vil have sin lille pige ud
, er det også rart at hun stadig er derinde, og bøver lidt rundt i løbet af dagen.. Og selveste fødslen vil jeg helst springe helt over, den skræmmer mig en del, efter min sidste fødsel for 10 år siden, den forløb nu ellers helt efter bogen, men jeg panikkede total og kunne slet ikke forstå at noget kunne gøre så smadder ondt
Troede at jeg var pænt cool, og det kunne da ikke være så galt hø hø hø... Hun blev klogere... og nu ved jeg det, håber dog ikke jeg panikker igen, men at jeg roligt kan arbejde med smerterne og forhåbentlig undgå smertelindring der trækker fødslen ud...
Jeg læste at 281210 havde født og hun skrev at det gik smertefrit... Damn tænker jeg bare hun må godt nok være sej, bare man kunne oplæres til en smertefri fødsel... men mig næh nej jeg stor tuder som et lille barn på 5 og kalder på min moar... hehe eller det gjorde jeg i hvert fald sidst Gg...
Nåh det hele er nok lidt bøvler og rodet, men er også alt for træt til at sidde her hehe, gik egentlig i seng for 3 timer siden, men kan bare ikke rigtig falde i søvn... 

Anmeld