40+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Charlotte Wberg

Øv øv øv,, så fik jeg lov at gå over tid, det ville jeg ellers helst ikke.

Nu bliver man jo bare mega utålmodig og tlf kimer løs  hvilket jo egentlig ikke gør det så meget bedre med min egen tålmodighed..

Klokken er alt for mange, og jeg kan slet ikke finde ro i min krop og har ikke kunne det den sidste uges tid... Skal vende mig fra side til side hele tiden og har det alt for varmt, halsen brander op indefra og kan ikke slås ned med noget som helst for tiden. Manden tror konstant at det er nu, bare fordi jeg karder rundt og ikke kommer så yndefuldt ud af sengen de ti gange jeg skal op inden jeg rigtig kan sove

Mon jeg har sendt min sidste ve-støv til de andre søde tøser som var lige op over og nu selv er løbet helt tør ... Det er ikke nemt at vide..  Samtidig med at man bare vil have sin lille pige ud , er det også rart at hun stadig er derinde, og bøver lidt rundt i løbet af dagen.. Og selveste fødslen vil jeg helst springe helt over, den skræmmer mig en del, efter min sidste fødsel for 10 år siden, den forløb nu ellers helt efter bogen, men jeg panikkede total og kunne slet ikke forstå at noget kunne gøre så smadder ondt  Troede at jeg var pænt cool, og det kunne da ikke være så galt hø hø hø... Hun blev klogere... og nu ved jeg det, håber dog ikke jeg panikker igen, men at jeg roligt kan arbejde med smerterne og forhåbentlig undgå smertelindring der trækker fødslen ud...

Jeg læste at 281210 havde født og hun skrev at det gik smertefrit... Damn tænker jeg bare hun må godt nok være sej, bare man kunne oplæres til en smertefri fødsel... men mig næh nej jeg stor tuder som et lille barn på 5 og kalder på min moar... hehe eller det gjorde jeg i hvert fald sidst Gg...  

Nåh det hele er nok lidt bøvler og rodet, men er også alt for træt til at sidde her hehe, gik egentlig i seng for 3 timer siden, men kan bare ikke rigtig falde i søvn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Kats

Hey....  Sikke træls ikke at kunne sove! Har også forsøgt mig med at tælle, men det hjælper ikke alverden.. Man sover bare dårligt her til sidst!
Hvis du har sendt al ve-støv til de andre, så sender jeg meget gerne noget i din retning  !!
Og så håber jeg for dig, at der meget snart sker noget, og håber især at du får en rigtig god fødsel!

Kats 38+5, som også er lidt utålmodig

Anmeld

9. januar 2011

mimse

øv øv - det lyder ikke som om, det er særlig sjovt for dig! Jeg havde også forventet at føde enten til tiden eller lidt før - idet det har været sådan for min mor og søster. Men vupti - nu er jeg 10 dage over tiden...

Det kan være super frustrerende, når man noget så inderligt ønsker at møde sit lille barn. Men mit bedste råd er at gøre hvad du kan for at fokusere på noget andet. Besøg gode venner, tag i fitness eller svømmehallen, i biffen, få nogle gode grin med mennesker du holder af, og lade manden invitere dig ud og spise og forkæle dig lidt. Så er det alligevel til at holde ud ;-)

Jeg ønsker for dig, at du snart får dit ønske opfyldt!

Mange hilsener

Mie (41+3)

Anmeld

9. januar 2011

Riksen

Øv, øv! Det er selvfølgelig ikke rart at være så utålmodig eller at være så ubekvem, som du er lige nu. Jeg håber at din guldklump planlægger sin snarlige ankomst, så du ikke skal vente alt for længe

Du får lige en lille portion vestøv (skal jo selv bruge lidt snart), og så glæder jeg mig til at læse din FB og ikke mindst se billeder af vidunderet.

- Rikke

Anmeld

9. januar 2011

AnneBJ

Jeg er kun 30 uger henne, så jeg puuuuuster vestøv efter dig, det varer længe før jeg skal bruge det, så tag endelig rigeligt!!

Håber din lille trold snart melder sin ankomst!!

Anmeld

9. januar 2011

Charlotte Wberg

18januar/kats skriver:

Hey....  Sikke træls ikke at kunne sove! Har også forsøgt mig med at tælle, men det hjælper ikke alverden.. Man sover bare dårligt her til sidst!
Hvis du har sendt al ve-støv til de andre, så sender jeg meget gerne noget i din retning  !!
Og så håber jeg for dig, at der meget snart sker noget, og håber især at du får en rigtig god fødsel!

Kats 38+5, som også er lidt utålmodig

Takker ja det er rigtig trist at hun ikke har travlt med at komme til verden... Man ender jo med at være helt træt når endelig dagen kommer hvor kræfterne skal bruges gg...

Håber ikke du får lov at gå over tid, øv det er irriterende også fordi man bare er så spændt...

Anmeld

9. januar 2011

Charlotte Wberg

mimse skriver:

øv øv - det lyder ikke som om, det er særlig sjovt for dig! Jeg havde også forventet at føde enten til tiden eller lidt før - idet det har været sådan for min mor og søster. Men vupti - nu er jeg 10 dage over tiden...

Det kan være super frustrerende, når man noget så inderligt ønsker at møde sit lille barn. Men mit bedste råd er at gøre hvad du kan for at fokusere på noget andet. Besøg gode venner, tag i fitness eller svømmehallen, i biffen, få nogle gode grin med mennesker du holder af, og lade manden invitere dig ud og spise og forkæle dig lidt. Så er det alligevel til at holde ud ;-)

Jeg ønsker for dig, at du snart får dit ønske opfyldt!

Mange hilsener

Mie (41+3)

Jeg ved godt at man burde lave en masse så tiden bliver kortere, men tør ikke rigtig da jeg sidst panikkede pænt meget og hvis jeg så står et eller andet sted og går i panik vil ikke være så fedt... og vejret har heller ikke lagt op til al verden...

men regner med at det snart kommer igang ellers må jeg jo bare vente og vente...

Takker, håber da også snart der sker noget hos dig... 10 dage over tid, uhh det er meget. Håber jeg ikke er tilfældet her... Hun er skudt højt på scalaen fra JDM´s side vægtmæssigt og det er næsten det jeg er mest ihhh over når hun så ikke bare skynder sig ud... hun vokser jo hele siden

Anmeld

9. januar 2011

Charlotte Wberg

Riksen skriver:

Øv, øv! Det er selvfølgelig ikke rart at være så utålmodig eller at være så ubekvem, som du er lige nu. Jeg håber at din guldklump planlægger sin snarlige ankomst, så du ikke skal vente alt for længe

Du får lige en lille portion vestøv (skal jo selv bruge lidt snart), og så glæder jeg mig til at læse din FB og ikke mindst se billeder af vidunderet.

- Rikke

Takker

Jeg sender noget retur lige så snart det har virket

Ja det bliver spændende at kunne sætte sig ned og skrive hvordan det hele er gået gg... for det betyder at hun så er ude hehe...

Anmeld

9. januar 2011

Charlotte Wberg

AnneBJ skriver:

Jeg er kun 30 uger henne, så jeg puuuuuster vestøv efter dig, det varer længe før jeg skal bruge det, så tag endelig rigeligt!!

Håber din lille trold snart melder sin ankomst!!

Takker

Så må jeg se om jeg husker at returnere hvis det bliver nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.