Uge 32+2eg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Kløver

Maven uge 32+2

Synes godt nok der er sket en del siden sidst, og kan godt forstå, jeg begynder at synes, jeg fylder lidt i landskabet.

Derudover synes jeg, at jeg kan se på mit ansigt at jeg har fået en del vand i kroppen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Amso

Dejlig flot og stor rund mave du har..  Bliver helt misundelig..  smiler... Og du har endda 2 måneder tilbage endnu..  Men flot er maven i hvert fald.. ingen tvivl om det

Anmeld

9. januar 2011

Kløver

Amso skriver:

Dejlig flot og stor rund mave du har..  Bliver helt misundelig..  smiler... Og du har endda 2 måneder tilbage endnu..  Men flot er maven i hvert fald.. ingen tvivl om det

Tusind tak, har selv været overrasket over hvor hurtigt jeg måtte ud og investere i nyt tøj, fordi maven voksede ud af det jeg havde købt

Anmeld

9. januar 2011

AnneBJ

Flot mave!

Anmeld

9. januar 2011

Kløver

AnneBJ skriver:

Flot mave!

Tusind tak

Anmeld

9. januar 2011

miss freja

Maja84 skriver:

Maven uge 32+2

Synes godt nok der er sket en del siden sidst, og kan godt forstå, jeg begynder at synes, jeg fylder lidt i landskabet.

Derudover synes jeg, at jeg kan se på mit ansigt at jeg har fået en del vand i kroppen

Hold da helt op en skøn mave du har dig  Den bær du flot  

Jeg er i morgen i uge 17 og man kan intet se på mig endnu. Hvornår begyndte din mave at vokse ellers?

Anmeld

9. januar 2011

Najsen86

ej hvor er din mave bare flot og  rund

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

miss freja skriver:

Hold da helt op en skøn mave du har dig  Den bær du flot  

Jeg er i morgen i uge 17 og man kan intet se på mig endnu. Hvornår begyndte din mave at vokse ellers?

Tusind tak, jeg var overvægtig i forvejen, men havde mave allerede tidligt, så så stor ud allerede i uge 17-20, men det gjorde min mor også, så ligger til familien

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

Najsen86 skriver:

ej hvor er din mave bare flot og  rund

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.