Hjælp! sult!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

mialt

hej alle derude. 

jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg kan ikke blive mæt, lige gyldigt hvad jeg gør, og hva jeg spiser. Har nok spist 8 gange mere idag end jeg plejer. Men det der tomrum i maven bliver ved med at være der, selvom jeg har en masse mad i maven. Jeg forstår det simpelthen ikke.

er det fordi den bette simpelthen skal ha mere mad? eller hva? for jeg har virkelig spist meget, rigtig meget. og jeg bliver bare ikke mæt det er lidt hårdt. Kan jo heller ikke sove på tom mave.

nogen gode råd?

Med venlig hilsen Mia 19+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Aprilmor11

mialt skriver:

hej alle derude. 

jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg kan ikke blive mæt, lige gyldigt hvad jeg gør, og hva jeg spiser. Har nok spist 8 gange mere idag end jeg plejer. Men det der tomrum i maven bliver ved med at være der, selvom jeg har en masse mad i maven. Jeg forstår det simpelthen ikke.

er det fordi den bette simpelthen skal ha mere mad? eller hva? for jeg har virkelig spist meget, rigtig meget. og jeg bliver bare ikke mæt det er lidt hårdt. Kan jo heller ikke sove på tom mave.

nogen gode råd?

Søde skat

Sådan havde jeg det også og min jordemor fortalte at det er fordi at den lille tager alt det til sig h*n kan have og efterlader resten til dig ..

Så måske h*n tager det hele og du ikke bliver mæt fordi at h*n ikke efterlader noget til dig .. Bare spis spis og spis, men prøv at spis noget som ligger tungt ..

Kram

Anmeld

8. januar 2011

Mumto3

Hmmm... nu er der jo stor forskel på at være MÆT og at være IKKE-SULTEN.

Hvis man skal spise til man er mæt, så kan man spise rigtig rigtig meget. Hvis man derimod blot spiser til man ikke længere føler sult, så er det knaps så meget man skal have.

Nu ved jeg ikke hvad du har spist, men hvis man spiser meget sødt kan man godt for sådan en 'hul-i-maven-sult-fornemmelse'. Hvis du derimod spiser masser af grøntsager og groft brød, opleves sulten ikke så overvældende (det har noget med insulinproduktionen at gøre).

Hvsi du ikke kan sove pga sult, så skal du have mere at spise, men ellers ville jeg nok stoppe med at spise mere i dag.

Anmeld

9. januar 2011

anne2009

Hej, bare spis du løs, man har en god undskyldning nu når man er gravid, det har man ikke efter

Nej, det kan være du spiser lette ting, som salater, rugbrød osv. det kunne være, det mættede dig med noget er sidder lidt tungere i maven, som brød, pasta eller varme retter.

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

mialt skriver:

hej alle derude. 

nogen gode råd?

Jeg har faktisk hørt om andre der får ædeflip, men har aldrig oplevet det selv.
Men prøv at spise fiberrigt og masser af frugt og grønt, oevt en god bøf.
har du fået målt din blodprocent for nyligt??
Den form for sult, kan nemlig være et tegn på blodmangel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.