øhm, er det vigtigt at have med på fg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Isabella_mor

hej pigerne., nu da jeg er over uge 40 tænkte jeg det ville sgu da egentlig være smart at begyndt at forberede så småt hvad man skal have med på fødegangen osv både til lillen men også til mig selv og papire osv...

jeg har DOG aldrig i graviditeten fået at vide at jeg skal have min dåbsattest med og kærestens navneattest (han er ik døbt).. men det læste jeg lige herinde i sektionen under fødsel og ting man skal have med..

så er det nødvendigt at have de papire med, jeg kan nok godt finde min fødselsattest, måske.. men kærestens navneattest har han slet ikke liggende.. tror måske hans mor har den et eller andet sted... !!?? og hendee ser vi ikke lige sådan inden for den nærmeste fremtid...!! så hvaaa gør vi lige her, skulle de bruge det de steder hvor i fødte... jeg skal føde på hvisovre når den tid kommer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

morethanperfect

isabellamor skriver:

hej pigerne., nu da jeg er over uge 40 tænkte jeg det ville sgu da egentlig være smart at begyndt at forberede så småt hvad man skal have med på fødegangen osv både til lillen men også til mig selv og papire osv...

jeg har DOG aldrig i graviditeten fået at vide at jeg skal have min dåbsattest med og kærestens navneattest (han er ik døbt).. men det læste jeg lige herinde i sektionen under fødsel og ting man skal have med..

så er det nødvendigt at have de papire med, jeg kan nok godt finde min fødselsattest, måske.. men kærestens navneattest har han slet ikke liggende.. tror måske hans mor har den et eller andet sted... !!?? og hendee ser vi ikke lige sådan inden for den nærmeste fremtid...!! så hvaaa gør vi lige her, skulle de bruge det de steder hvor i fødte... jeg skal føde på hvisovre når den tid kommer..

Jeg havde det ikke med De spurgte ik efter det

Anmeld

8. januar 2011

ESV

Tag lidt tøj med, både til dig og barn. Jeg syntes det var rart at have noget andet en hospitals tøj til den lille men de har selvfølgelig.

Det med navne og eller dåbsattest har jeg ALDRIG hørt om før....

Tandbørste, tandpasta, hårbørste osv.

Vi havde ikke det store med, det jeg manglede kørte Niels hjem og hentede dagen efter fødslen..

Anmeld

8. januar 2011

Isabella_mor

morethanperfect skriver:

Jeg havde det ikke med De spurgte ik efter det

fiiint... så blev jeg lige smånervøs der... ^_^ så gider jeg ikke lede efter det... 

Anmeld

8. januar 2011

Isabella_mor

ESV skriver:

Tag lidt tøj med, både til dig og barn. Jeg syntes det var rart at have noget andet en hospitals tøj til den lille men de har selvfølgelig.

Det med navne og eller dåbsattest har jeg ALDRIG hørt om før....

Tandbørste, tandpasta, hårbørste osv.

Vi havde ikke det store med, det jeg manglede kørte Niels hjem og hentede dagen efter fødslen..

tøj osv har jeg styr på. har endda pakket en toiletrulle eller to fordi at det toiletpapir de har på sygehuset er som at tørre sig i røven med 4 korns sandparpir...

det var mere det med dåbsattesten der... 

^_^

Anmeld

8. januar 2011

ESV

isabellamor skriver:

tøj osv har jeg styr på. har endda pakket en toiletrulle eller to fordi at det toiletpapir de har på sygehuset er som at tørre sig i røven med 4 korns sandparpir...

det var mere det med dåbsattesten der... 

^_^

God ide med toiletpapiret.. Ville SÅ meget ønske jeg selv havde tænkt på det eller nogen havde givet mig det gode råd for var da ved at ekplodere af raseri over at gå på toilettet....

der var ingen der bad om/spurgte efter hverken navne elelr dåbsattest.

I skal vist bruge det i forbindelse med fødsels attest på kirkekontoret og i forbindelse med dåb/eller navngivnings attest. Men han skal jo "bare" være navngivet 6 måneder efter fødslen..

Anmeld

9. januar 2011

Isabella_mor

ESV skriver:

God ide med toiletpapiret.. Ville SÅ meget ønske jeg selv havde tænkt på det eller nogen havde givet mig det gode råd for var da ved at ekplodere af raseri over at gå på toilettet....

der var ingen der bad om/spurgte efter hverken navne elelr dåbsattest.

I skal vist bruge det i forbindelse med fødsels attest på kirkekontoret og i forbindelse med dåb/eller navngivnings attest. Men han skal jo "bare" være navngivet 6 måneder efter fødslen..

okay. ja vores dreng skal jo så ikke døbes... så det er dejligt nemt.

Anmeld

9. januar 2011

Lou87

isabellamor skriver:

Havde min med, men blev slet ikk spurgt om den..
og har heller ikk vist den ved min datters dåb heller (blot til info til andre..) Så ja.. ved ikk lige hvorfor det er blevet nævnt

Sender dig en masse vestøv - nu må det da snart ha lov og være din tur din stakkel, hihi

Anmeld

9. januar 2011

Isabella_mor

Lou87 skriver:

Havde min med, men blev slet ikk spurgt om den..
og har heller ikk vist den ved min datters dåb heller (blot til info til andre..) Så ja.. ved ikk lige hvorfor det er blevet nævnt

Sender dig en masse vestøv - nu må det da snart ha lov og være din tur din stakkel, hihi

JA tak.. det syntes jeg godtnok også... men nu kan der da i det mindste ikke gå mere end MAX 1½ uge eller sådan noget.. så jeg håber dog at der sker noget i denne uge...

og i dag skriver vi så 40+3...

Anmeld

9. januar 2011

Lou87

isabellamor skriver:

JA tak.. det syntes jeg godtnok også... men nu kan der da i det mindste ikke gå mere end MAX 1½ uge eller sådan noget.. så jeg håber dog at der sker noget i denne uge...

og i dag skriver vi så 40+3...

Hehe hvor er du sød og holde modet oppe med der max kan gå 1½ uges tid endnu
Jeg blev sat igang en måned før og er meget taknemmlig for det - puhaaa havde godt nok været en lang sidste måned hvis jeg sku ha forsat!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.