Pia. skriver:
Er der nogen der ved hvorfor man gør så meget for at sætte fødslen i gang når hun kun er 37 + .... ?
Det undre mig hvis alt forløber som det skal, men det gør det måske ikke ?
Måske har jeg misset et par indlæg, men kan se de sidste par dage der er sket en masse og nu hindeløsning også ?
Knus Pia - som håber Dianas lille prinsesse snart kommer til verden...
Grunden til at hun løsnet mine hinder var fordi jeg havde veer men ikke kraftige nok og fordi jeg var åben 3 cm og fordi vi havde en mistanke til at vandet var gået! Vi troet jeg var i fødsel også min jdm. Men det har været svært at finde ud af om vandet var gået fordi at lille pigen ligger så langt nede at hvis vandet var gået ville det kun sive lidt. Hinden lå helt fladt på hendes hoved så man kunne ikke mærke om der var vand der. Så da hun undersøgte mig første gang efter et døgn med milde veer og jeg vågnet en morgen og var godt våd undersøgte hun mig og var i tvivl med vandet var gået MEN jeg var 3 cm åben og havde en 1/2 livmoder hals tilbage, så for at skubbe lidt på med veerne så løsnet hun hinderne.
Da der ikke skete så meget blev vi enige om at prøve igen igår og efter hun løsnet dem kom der en masse vand ud igen og de var stadig meget i tvivl om det var vandet. Hun kontaktet så overlægen for at finde ud af hvad de skulle gør og jeg fik taget en test som fungere lidt som en graviditets test bare med en vatpind. og det var så IKKE vandet men jeg har utrolig meget slim osv der oppe og det har så været det som har gjort mig om min jdm i tvivl.
Jeg har haft en meget svær graviditet og døjer stadig og går med krykke osv så da de så opdaget min krop var igang så synes det overhoved ikke der var nogen grund til at udskyde det når både jeg og lille pigen er klar, jeg får NOK heller ikke lov til at gå længere end til terminen for jeg skal kunne klare en fødsel og er dømt 100% senge liggende hvis jeg vil føde selv. Så det er grunden til at de har rodet.
Men der sker ikke noget ved hindeløsningen andet end jeg får mere og mere ond i underliver så vi blev enige om at det var sidste gang og hvis jeg så ikke har født til terminen bliver jeg sat igang hvis jeg ikke har fået det bedre.
Og nej du har ikke misset nogen indlæg jeg har ikke snakket så meget om det og er mest inde i mon terminsgruppe.
Knus Diana
Anmeld