camillakrath skriver:
Jeg mærker også vores bettemand hver dag. Og MEGET. Sammenlagt er han aktiv i flere timer om dagen. Hvilket også godt kan gøre det svært at sove, for han er altid vågen når jeg ligger mig ned
Og søvn - ja .. Det er der ikke for meget af. Kan slet ikke falde til ro om natten lige nu. Men måske er det også fordi vi har en flytning her i næste uge 
Jeg har taget 8 kg på, men jeg er også kun 1.60 høj. Synes især vægten er gået stærkt den sidste måned. Glæder mig til at se ham til scanning, så vi kan se om han også har fået glæde af de kg 
Min lænd er ret smadret. Det er alt fra at rejse sig op til og ligge ned. Puhh. Og så er mine fødder bare så smadrede efter jeg har stået oppe for længe. Godt man har en mand til at massere 
Lige nu er jeg nok lige i en "træls" periode i min graviditet, hvor jeg er lidt for negativ. Men vi skal til 3D scanning om 14 dage og har på fornemmelse at det vækker alle de dejlige følelser til live igen 
Ja, jeg synes det gik stækt, fra man mærkede den lille første gang, til at han bare er aktiv hele tiden og man mærker ham hver dag mange gange.
Jeg har lidt problemer med søvn i øjeblikket, men tror det er pga plukkeveerne som gør at jeg føler det strammer i maveskindet på en mystisk hård måde. Har dog fundet ud af at en lille pude til maven gør underværker!
Kunne godt forestille mig at en flytning tager meget på kræfterne, og psykisk, det ikke den her periode man er mest overskudsagtig 
kun 8kg, det ik så slemt
jeg er 1.68 høj, så jeg er blevet en lille buttet én 
Hvor skal i skannes ? og pris?
Jeg skal skannes om 3 uger, da jeg har for meget fostervand, så følger de op på lillemanden og fostervandet, så jeg skal til tjek hist og her.
Jeg har ikke haft de store problemer med lænden, kun lidt når jeg gør rent aka støvsuger og vasker gulv.
Jeg tager hatten af for gravide, og tager hatten af og bukker dybt for dem der har været gravid FLERE gange, det er noget af en omgang for kroppen, det vil jeg gerne skrive under på!
Men alt det arbejde er heldigvis ikke for ingenting! der kommer et lille mirakel ud af det 
Det er sjovt at høre hvordan en graviditet er forskellig for hinanden. Døjede du med morgenkvalme i starten?