Oplever i andre også det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Talbutikken

Her de sidste par dage har jeg fået gået en del, men det er efter kort tid rigtigt ubehageligt da maven spænder helt op og bliver sten hård.

Er der nogen af jer andre herinde der oplever det samme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

mortiltopiger

hejsa

ja tror det er plukveer du har det er helt naturligt og ha

Anmeld

9. januar 2011

moars

hej

ja det lyder meget som plukveer. Har kun prøvet et par enkelte gange i sidste graviditet. Kender flere der har prøvet hvor de havde så mange, at det var ubehageligt.

kh

Anmeld

9. januar 2011

Talbutikken

Jeg har plukveer om aftenen, men de er ikke konstante. De komme og går med jævne mellemrum. Må vist heller spørger min jordmor

Anmeld

9. januar 2011

Dennaturlige

Kære Talbutikken,

Når du skriver at du har fået gået en del, så lyder det som om, din krop forsøger at fortælle dig at du skal skrue lidt ned for tempoet, hvis det bliver ubehageligt 

Knus

Anmeld

9. januar 2011

Matilde27

Hej

Jeg har endnu ikke pluk veer i denne graviditet, men det lyder rigtig meget som dem jeg havde i den sidste. Og de kom bare jeg skulle gå meget lidt. Det er nok bare mest vigtigt at slappe af og lytte til kroppen. Men det er jo heldigvis "kun" ubehagelige, meget sjældent farlige. Men hvis det bliver for meget, kunne du da lige hører lægen eller din jordemoder.

Håber det bliver bedre, for det er møgirriterende når det skal gøre ondt. Har selv ret store problemer med bækkenet denne gang og det har jeg ikke haft de to andre gange. Men mon ikke bare kroppen siger at den synes at 3. graviditeter er nok på 4½ år

Knus herfra

Anmeld

10. januar 2011

Stine Raaholt

Jeg synes også det lyder som plukveer. Jeg er i 20. uge og har fået mine første. Begge de to andre graviditeter har jeg haft vildt mange plukveer og har fået at vide at jeg skulle slappe mere af. Jeg tror bare jeg er sådan en der får mange, men det er vigtigt at du lærer at slappe af og lytter rigtig godt til kroppen. Man kan gøre meget selv. De kommer jo ikke altid umiddelbart idet man anstrenger sig, de kan komme om aftenen, når man ligger og slapper af i sofaen. Så tænk over hvad du har lavet de dage hvor du har flest plukveer, så kan det være at der tegner sig et mønster.

Men det må ikke gøre ondt og maven skal helst ikke være spændt og hård for længe af gangen... så rigtig god ide at tale med din jordemoder. hun kan give dig gode råd og ikke mindst følge dig gennem resten af graviditeten...

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.