Sker der ikk snart noget.... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

mettenoah

Kom nu babyer!!!

Jeg går lange turer, støvsuger, rydder op osv.. men intet sker.
Har sågar lige været med min 2årig søn til dans, hvor vi skulle løbe rundt til åh abe og lege flyvemaskiner, futtog og sprællemænd.
Fik da osse et par bekymrede blikke undervejs... men hvad gør man ikke for at sætte fut i processen...

Puuuster vestøv rundt til alle som tar imod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Multebær

mettenoah skriver:

Kom nu babyer!!!

Har sågar lige været med min 2årig søn til dans, hvor vi skulle løbe rundt til åh abe og lege flyvemaskiner, futtog og sprællemænd.
Fik da osse et par bekymrede blikke undervejs... men hvad gør man ikke for at sætte fut i processen...

Ja jeg puster og puster også alt de ve støv jeg kan . Nu må der godt snart ske noget 

Anmeld

8. januar 2011

JonTri

PUUUUUSSST... men ak, barnet kommer når det kommer... mon der er SÅ meget at gøre?

Anmeld

8. januar 2011

Kats

mettenoah skriver:

Kom nu babyer!!!

Ih altså, kom så baby!!

Puster og puster... der må da snart ske noget??!!! 

Anmeld

8. januar 2011

chun

JEG har det jeg griber ALT det ve-støv der rammer min vej. For jeg vil dælme gerne ha` der snart sker noget her. Er bare bange for de HELT selv bestemmer de bavianer

Anmeld

8. januar 2011

Marco2

Kaster vestøv i jeres retning som er +- 14 dage fra termin.

Kan godt forstå utålmodigheden … Men ja, de skal nok komme når de synes det er tid.

God fødsel når I kommer så langt. Og husk nu at opdatere hele forløbet herinde 

AG

Anmeld

8. januar 2011

Kats

Marco2 skriver:

Kaster vestøv i jeres retning som er +- 14 dage fra termin.

Kan godt forstå utålmodigheden … Men ja, de skal nok komme når de synes det er tid.

God fødsel når I kommer så langt. Og husk nu at opdatere hele forløbet herinde 

AG

Og husk at sende en mail/PB til AnneBJ - så hun kan skrive jer på fødselslisten..

Så vi rigtigt kan få overblik over alle de skønne babyer der bliver født

Anmeld

9. januar 2011

AnneBJ

18januar/kats skriver:

Og husk at sende en mail/PB til AnneBJ - så hun kan skrive jer på fødselslisten..

Så vi rigtigt kan få overblik over alle de skønne babyer der bliver født

Jeg skriver Jer ikke på, før jeg hører fra Jer privat! (men har altså også fuld forståelse for, at guldklumpen optager tiden det første stykke tid)

Og så puuuuster jeg også vestøv af sted, bare I lover at returnere fra engang midt i marts!!

Anmeld

9. januar 2011

Diana...

Skægt med det med at være aktiv det har jeg også altid troet skulle hjælpe. MEN min jdm fortalte mig at den bedste måde at få sat fut i tingende på var at slappe af, for hvis man laver for meget er ens krop træt også er det naturens gang at veerne ikke går igang for kroppen skal kunne klare det og følge med. Alt det med at gå osv det hjælper kun når veerne ER gået igang så er det bedste trapper gå ture osv for at få de gode AV veer frem. 

Jeg puster en masse ve-støv til dig. 

JAAA vi vil snart have en masse flere babyer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.