Ihhhhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

karina pigen

efter 5 dage pasning af min syge mand med den farlige mandedræbende indfluencer, jaaa så er jeg fandme selv blevet syg..

jeg skal ik være syg skal være MOR.. eller det burde jeg havde været for 3 dage siden.. ihhhh..

så nu hænger der snot ned overalt, har ondt i øre og hals, og små feber..

FUCKING GREAT...

så håber vi manden er lige så godt til at passe mig og jeg var ved ham..suuuuuk

så nu skal baby ik komme før jeg er blevet rask..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Marco2

Velkommen i klubben selvom det er trælst. Ligger her med feber svingende op til 39 og hoster og hoster så jeg har så ondt i maven!

Tror jeg har udviklet nogle mandlige kønshormoner her i slutningen af graviditeten for har faktisk ret ondt af mig selv 

Men god bedring til dig og lad os håbe det snart går over så du er fit for fight til din fødsel.

AG

Anmeld

8. januar 2011

Multebær

Ej hvor nedtur. Tror virkelig bare det er en af de der dage  hvis man kigger ud af vinduet er det heller ikke just opmuntrende. 

Håber du kommer dig rigtig hurtigt så baby kan komme ud snart 

Anmeld

8. januar 2011

Maria-s

Æv hvor trælst altså! Håber du snart (meget snart) får det bedre, så du kan være klar til baby ankomst.

En god-bedring  herfra

Anmeld

8. januar 2011

Riksen

Øv! Jeg håber, at baby venter med sin ankomst til du er frisk igen.

God bedring

Anmeld

8. januar 2011

Kats

Øv bøv, stakkels dig - Håber barbyen lige venter til at du  er blivet frisk igen!!

Rigtig god bedring!!!

Anmeld

8. januar 2011

DK

Ejjj hvor træls!

Jeg har jo også lige været syg og det og så højgravid harmonerer altså bare overhovedet ikke!

Husk at tage et par panodiler! Det hjælper SÅ meget på snot-hovedpine og feber-smerter! Og det er helt legalt og okay sagde både min JDM og min læge i torsdags! Det er meget bedre at du får det lidt bedre af to panodil, end at du ligger og lider med feber osv! Især hvis nu du går i fødsel!!! Og panodiler er kun farlige hovedsagligt i starten af graviditeten, plus at man skal spise over 8 hver dag i en periode på minimum 3 mdr. før det "tæller" som en mulig/måske risiko! >Så tag et par piller, ven!!

Og ps. Få så manden til at komme med kolde klude til panden, og kager og the med honning, og ryste dynen og tørre koldsved af brysterne! Så skal det nok gå

Anmeld

9. januar 2011

piadas

Nej, hvor er det træls for dig, Karina - og du har jo helt ret. Du skal være MOR og ikke syg, men nu håber jeg, da for dig, at baby bliver derinde, til du er ovenpå igen!

Uh, jeg synes godt nok, der er mange, der skranter for tiden...jeg har overvejet at spærre mig selv inde, så jeg undgår at blive syg (7-9-13), for det  må godt nok være træls at have det lige som dig og måske slet ikke have kræfter til fødslen, hvis den nu skulle gå i gang.

Er der stadig ikke tegn på noget som helst?

og rigtig god bedring!

Anmeld

9. januar 2011

karina pigen

piadas skriver:

Nej, hvor er det træls for dig, Karina - og du har jo helt ret. Du skal være MOR og ikke syg, men nu håber jeg, da for dig, at baby bliver derinde, til du er ovenpå igen!

Uh, jeg synes godt nok, der er mange, der skranter for tiden...jeg har overvejet at spærre mig selv inde, så jeg undgår at blive syg (7-9-13), for det  må godt nok være træls at have det lige som dig og måske slet ikke have kræfter til fødslen, hvis den nu skulle gå i gang.

Er der stadig ikke tegn på noget som helst?

og rigtig god bedring!

nope ingen tegn på noget som helst... det er sgu temmelig øv..

Anmeld

9. januar 2011

AnneBJ

Årh øv! Håber du har det meget bedre i dag, og bliver passet, plejet og forkælet - og mor lige om snart, ikke mindst!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.