Freestyle ko.... hi hi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.416 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Thereseh

Ej, men altså. Jeg sidder og googler brystpumper, og ser denne her der hedder Freestyle. 

Syns det er lidt komisk, at modellen er spændt helt op, som en anden malkeko, mens hun har en drink i hånden...

Udover det, koster den spidsen af en jetjager. 

Jeg tror ikke lige det er mig.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Tropez

Den er næsten for skummel, tror ikke jeg kunne få mig selv til at gå rundt sådan 

Anmeld

8. januar 2011

Thereseh

Tropez skriver:

Den er næsten for skummel, tror ikke jeg kunne få mig selv til at gå rundt sådan 

Næ....det tror jeg heller ikke  Men det kan da sagtens være at den er skide smart, og god. Jeg ville nok bare ha' det lidt som en jersey-ko 

Anmeld

8. januar 2011

Tropez

Thereseh skriver:

Næ....det tror jeg heller ikke  Men det kan da sagtens være at den er skide smart, og god. Jeg ville nok bare ha' det lidt som en jersey-ko 

ja netop, og manden ville ligge på gulvet og skrige af grin, og rulle rundt med kramper, over at se det udtræk der, niksen om jeg ville stå model til det 

Anmeld

8. januar 2011

Thereseh

Tropez skriver:

ja netop, og manden ville ligge på gulvet og skrige af grin, og rulle rundt med kramper, over at se det udtræk der, niksen om jeg ville stå model til det 

Anmeld

8. januar 2011

TbCp

HAHAHAHAHAHA FANTASTISK!!!!

Anmeld

8. januar 2011

LenaJohansen

Thereseh skriver:

Ej, men altså. Jeg sidder og googler brystpumper, og ser denne her der hedder Freestyle. 

Syns det er lidt komisk, at modellen er spændt helt op, som en anden malkeko, mens hun har en drink i hånden...

åh shit for en syn... Ser meget skræmmende ud

Anmeld

8. januar 2011

Happiness

HAHAHAHA.... Hvor grinneren! Mangler da bare at det var mælk hun stod og drak

Anmeld

8. januar 2011

Kruse90

hahahahha

Anmeld

8. januar 2011

Leonora

Thereseh skriver:

ha h ah ah ha ha sidder her og griner for det ser sku alt for sjovt ud....ja jeg sku ik nyde noget efter selv at prøvet at malke ud....en hånd pumpe er rigeligt for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.