Opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

henh01

Hej.

Min søn på 8 uger har kastet op siden i går aftes og haft mistænkelige lidt våde bleer. -der har været en lille tår tis i, men bleen har ikke været i nærheden af at være våd.

Han har haft en del problemer med maven og har fået lacktulose i en periode for at komme af med aff. og endelig begyndte det at fungere uden. Dog har han stadig meget luft i maven mistænker muligvis luften i maven for at være skyld i opkastningerne. Vil prøve at skifte sutterne ud til flaskerne så luften mindskes. - Nogen der ved om man kan få kulik venlige sutter eller andet der mindsker luft?

Vi skal til vagtlægen kl. 13, og håber min lille dreng har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

SussieThyssen

henh01 skriver:

Hej.

Min søn på 8 uger har kastet op siden i går aftes og haft mistænkelige lidt våde bleer. -der har været en lille tår tis i, men bleen har ikke været i nærheden af at være våd.

Han har haft en del problemer med maven og har fået lacktulose i en periode for at komme af med aff. og endelig begyndte det at fungere uden. Dog har han stadig meget luft i maven mistænker muligvis luften i maven for at være skyld i opkastningerne. Vil prøve at skifte sutterne ud til flaskerne så luften mindskes. - Nogen der ved om man kan få kulik venlige sutter eller andet der mindsker luft?

Vi skal til vagtlægen kl. 13, og håber min lille dreng har det godt

Det tror jeg ikke man kan, men du må prøve at holde øje med hvordan han slutter munden om sutten og iøvrigt eksperimentere med forskellige liggestillinger når han sutter.
Somme tider skal de have hjælp til at få ordenlig fat om sutten, så de ikke ligger og babber luft.
Men giv ham evt lidt kamillete et par gange om dagen, det lindrer godt på maven og giver ham noget ren væske, som er godt for maven.
God bedring med ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

roenlund

jeg mener at mam flaskerne har ådan et system der skulle mindske luften....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.