Vil man ikke være med alligevel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Kloster

Hej piger.

Synes tråden om vægttab og supplering og støtte af hinanden er faldet noget af.

Mon folk ikke vil være aktive om projekt vægttab alligevel??

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Dot D

Kloster skriver:

Hej piger.

Synes tråden om vægttab og supplering og støtte af hinanden er faldet noget af.

Mon folk ikke vil være aktive om projekt vægttab alligevel??

VH Kloster

Jeg er ikke med i klubben, men vil gerne, men har ikke lyst til at skrive vægt og sådan. Kan man være med uden at gøre det?

Anmeld

8. januar 2011

Kloster

Dot D skriver:

Jeg er ikke med i klubben, men vil gerne, men har ikke lyst til at skrive vægt og sådan. Kan man være med uden at gøre det?

Hej.

Jeg synes bare man skal gøre, som man har lyst til. Det må være støtten, der tæller

Anmeld

8. januar 2011

Dot D

Kloster skriver:

Hej.

Jeg synes bare man skal gøre, som man har lyst til. Det må være støtten, der tæller

Hvordan gør jeg så liiige?

Anmeld

8. januar 2011

Kloster

Dot D skriver:

Hvordan gør jeg så liiige?

Jamen der havde været forslag om, at vi vejer os hver onsdag. Så kan vi støtte hinanden, give gode råd, snakke opskrifter osv.

Jeg skrev et indlæg i onsdags og før dette, men ved ikke om jeg har skræmt folk væk  For folk er meget stille her inde nu.

Anmeld

8. januar 2011

Dot D

Kloster skriver:

Jamen der havde været forslag om, at vi vejer os hver onsdag. Så kan vi støtte hinanden, give gode råd, snakke opskrifter osv.

Jeg skrev et indlæg i onsdags og før dette, men ved ikke om jeg har skræmt folk væk  For folk er meget stille her inde nu.

Jeg har lige ansøgt om at komme i klubben, sker det så bare? Jeg ser lige, om jeg kan finde dit indlæg

Anmeld

8. januar 2011

Kloster

Dot D skriver:

Jeg har lige ansøgt om at komme i klubben, sker det så bare? Jeg ser lige, om jeg kan finde dit indlæg

Hov..  Det kan være der er der, det er gået galt. For jeg er ikke med i en klub.

Jeg er "kun" her på siden: Før  rund, nu sund"

Anmeld

8. januar 2011

Dot D

Kloster skriver:

Hov..  Det kan være der er der, det er gået galt. For jeg er ikke med i en klub.

Jeg er "kun" her på siden: Før  rund, nu sund"

Nu har jeg i hvert fald ansøgt, og skrevet lidt i dit indlæg. Så er jeg igang herinde også

Anmeld

8. januar 2011

Kloster

Dot D skriver:

Nu har jeg i hvert fald ansøgt, og skrevet lidt i dit indlæg. Så er jeg igang herinde også

Så er du på vej...

Anmeld

8. januar 2011

Dot D

Kloster skriver:

Så er du på vej...

Er egentligt på vej, synes bare den har nogle frygtelige høje bakker ind imellem. Jeg fik en arbejdsskade i mit knæ i uge 35 2009 og blev opereret i juni 2010, men det driller endnu og gør P.... ondt når jeg gør noget, der bare er lidt forkert. Så kunne godt tænke mig, at det kom til at gå lidt nemmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.