Så træt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

chun

Jeg er simpelthen så træt. Kan bare sove hele tiden. Og det er kommet fra den ene dag til den anden.

Jeg har ellers været smækfyldt med krudt og har fået ordnet ALT til troldetøsen kommer.

Alt tøjet er vasket og lagt på plads på de ny-samlede reoler. Kravlegård og puslebord samlet og stillet op. Barnevogn hentet og opmagasineret hos lillebror. Kamera tømt for billeder og fuldt opladet. Sutter kogt af. Bleer, modermælkserstatning købt. ( selvom jeg ik` håber at få brug for det denne gang ) Jeg har ik` kunnet amme de andre gange, men vil så gerne. Så  fingre.

Så nu synes jeg det er træls at være så træt! Håber det er min krop der forbereder SNARLIG fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

mettenoah

Krydser fingre for dig, og lidt for mig selv også

Puster ve-støv i alle retninger

Anmeld

7. januar 2011

chun

mettenoah skriver:

Krydser fingre for dig, og lidt for mig selv også

Puster ve-støv i alle retninger

Så krydser jeg også fingre for dig

Og puster, sender, skyder ve-støv efter dig

NU må det altså gerne ske!!

Anmeld

8. januar 2011

DK

Ihh hvor jeg kender det! Jeg er 38+3 i dag, og burde læse til eksamen hele dagen, men jeg har AKUT behov for middagslur på minimum 2 timer når jeg har fået frokost! Jeg er også bare helt smadret... som om man har gjort hele hytten rent, været på indkøb, bagt boller til fryseren og vasket tøj. Og det eneste man har lavet er at sove 12 timer om natten + derefter siddet helt stille og læst. Og alligevel er der akut behov for ekstra nap-time!

Ihhh.... Jeg synes ikke jeg var så træt med Kirstine!? Men hun kom også 37+4? Hmm... Mellem jul og nytår var jeg også smadret, men der var jeg jo syg?! Altså jeg regnede faktisk med at den kroniske tid-til-lur indstilling ville forsvinde nu jeg var blevet rask igen! Men det har den sørme ikke! Men hey... vi er jo også højgravide nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.