hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Kay

UNDSKYLDER DETALJERNE... IKKE FOR SARTE SJÆLE

pænt simpelt spørgsmål... hvor lang tid har i menses??

normalt har jeg "kun" i 5 dage... men her ved første menses efter p stop har den indtil videre varet i 7

eller... ja den startede som den plejer, med fuld blødning fra første dag... pletbløder nemlig normalt aldrig!

havde egentlig regnet med at den ville havde sluttet onsdag som den plejer.... men har nu plet blødt både torsdag og fredag!?

tænker at det bare er pga. det er første menes efter p-pille stop og at kroppen er vennet til at få hormoner der stommer menses... og det har den jo så ikke fået denne gang

men ja var jeres menses længere efter p stop??? og hvor lang er jeres menses normalt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Happiness

Kay skriver:

normalt har jeg "kun" i 5 dage... men her ved første menses efter p stop har den indtil videre varet i 7

eller... ja den startede som den plejer, med fuld blødning fra første dag... pletbløder nemlig normalt aldrig!

havde egentlig regnet med at den ville havde sluttet onsdag som den plejer.... men har nu plet blødt både torsdag og fredag!?

tænker at det bare er pga. det er første menes efter p-pille stop og at kroppen er vennet til at få hormoner der stommer menses... og det har den jo så ikke fået denne gang

men ja var jeres menses længere efter p stop??? og hvor lang er jeres menses normalt??

Da jeg var på p-piller varede min mens i ca 5 dage. Og uden så varede den de 7 dage. Så tror det er hormonerne der gør det.

Anmeld

7. januar 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

Nu har jeg aldrig taget P-piller...dvs..jeg prøvede minipiller engang for 100 år siden, men det gik helt galt for jeg blødte hele tiden.

Men normalt så har jeg 23 til 25 dage fra den slutter til den begynder, og så bløder jeg i 6-7 dage, dog de sidste 2 dage meget lidt.
I gamle dage, altså indtil jeg fik min søn, som tilsyneladende lavede om på det hele, havde jeg 6-12 uger mellem hver blødning og blødte også 6-7 dage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. januar 2011

Kløver

Kay skriver:

før jeg blev gravid havde jeg normalt menstruation på p-piller ca 3-4 dage, og efter jeg stoppede, varede det ca 4-5 dage, så var jo meget det samme, min cyklus blev dog rigtig lang (ca 6 uger pga pco)

Anmeld

7. januar 2011

sabrina89

Jeg blødte også ca. 5 dage på p-piller. Da jeg stoppede blødte jeg 6/7 dage og ca. 3 dage efter plet blødte jeg i ca. 4 dage. Det er helt normalt da kroppen ikke for de samme hormoner mere..

Anmeld

7. januar 2011

camillahej

efter jeg er stoppet med p-piller bløder jeg 5 dage!

Anmeld

7. januar 2011

Filippa & Liva

jeg tror du oplever noget af det samme som jeg, hormorner som raser i kroppen efter p pille stop.. det et rigtig træls, men man må bare være tålmodig selvom det er svært.. 

Anmeld

7. januar 2011

Kay

Maja84 skriver:

før jeg blev gravid havde jeg normalt menstruation på p-piller ca 3-4 dage, og efter jeg stoppede, varede det ca 4-5 dage, så var jo meget det samme, min cyklus blev dog rigtig lang (ca 6 uger pga pco)

jeg har også pco, og glæder mig til at finde udaf hvordan min cyklus bliver... men er også lidt nbervøs

Anmeld

7. januar 2011

Kløver

Kay skriver:

jeg har også pco, og glæder mig til at finde udaf hvordan min cyklus bliver... men er også lidt nbervøs

kan jeg godt forstå, jeg vidste ikke at jeg havde pco, før efter jeg var stoppet på p-pillerne, da jeg undrede mig over, den lange cyklus blev ved

Anmeld

7. januar 2011

Kay

Maja84 skriver:

kan jeg godt forstå, jeg vidste ikke at jeg havde pco, før efter jeg var stoppet på p-pillerne, da jeg undrede mig over, den lange cyklus blev ved

jeg fandt ud af det imens jeg var på p piller... da jeg ikke engang der fik menses... var til lægen mange gange før han sendte mig videre... men har siden tabt mig en del.... og mine menses kom tilbage imens jeg var på p piller.... så det er jo et godt tegn

så nu må vi se hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.