Hjæææææælp...Skoldkopper og kløe:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.156 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Malthes mor

Er der nogen der kan hjælpe??? Malthe har fået rigtig mange skoldkopper og de kløer - værst er det ned i bleregionen. Vi smører med zincliminent, men det kløer alligevel Er der nogen der har gode erfaringer med andre kløestillende midler. Er meget modtagelig for gode råd, da Malthe, farmand og jeg ikke har sovet i to nætter pga kløen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Pige2009

Malthes mor skriver:

Er der nogen der kan hjælpe??? Malthe har fået rigtig mange skoldkopper og de kløer - værst er det ned i bleregionen. Vi smører med zincliminent, men det kløer alligevel Er der nogen der har gode erfaringer med andre kløestillende midler. Er meget modtagelig for gode råd, da Malthe, farmand og jeg ikke har sovet i to nætter pga kløen

Det skulle efter sigende være det bedste middel. Er der kommet skorpe på kopperne eller er de stadig friske?

Anmeld

7. januar 2011

Malthes mor

Baagøe skriver:

Det skulle efter sigende være det bedste middel. Er der kommet skorpe på kopperne eller er de stadig friske?

Det er lidt blandet...Lidt skorper, nogen med blærer og så er der nogen som er ved at vokse frem.

det fungerede også super på storebror, men havde heller ikke så mange, som lillebror. Et slag på tasken vil være, at Malthe har ca 400 kopper fordelt fra top til tå

Anmeld

7. januar 2011

Albatrossen

Hej

et gammelt husråd er kartoffelmel, det fik jeg på da jeg var barn og mindes at det hjalp.... det kan da ikke skade at prøve

Hilsen

Krestine

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

Zinksalve....

Anmeld

7. januar 2011

Mi

Aloe Vera gel. Vi har også haft sådan et kløestillende middel, som vi købte på apoteket, kan bare ikke huske hvad det hedder 7

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. januar 2011

Siljesmor

Malthes mor skriver:

Det er lidt blandet...Lidt skorper, nogen med blærer og så er der nogen som er ved at vokse frem.

det fungerede også super på storebror, men havde heller ikke så mange, som lillebror. Et slag på tasken vil være, at Malthe har ca 400 kopper fordelt fra top til tå

Øv da  Og hold da op - 400 stk?? Min datter har også skoldkopper, men der har kun liiige sneget sig 20 stk. ind på hendes krop, så vi er sluppet meget billigt. De har kløet, men ikke mere end at vi har kunne tage det med zinkliniment. HÅber snart det går over, og at han slipper for al den kløen

Anmeld

7. januar 2011

SussieThyssen

Malthes mor skriver:

Det lille pus...kan godt huske hvor slemt Rebecka havde det, da hun var 15 mdr og fik det.
Det var også stygt for Nickolai, men han var dog 6-7 år.
Til mine har jeg altid brugt kartoffelmel..ja nærmest badet dem i det.
Det virker bedre end noget andet.
Og så læg en opsprættet plastiksæk ned under lagnet på madrassen og nogle håndklæder oven på og lad så trunten have bar mås så meget som muligt, så der kommer meget luft til.
Det er lidt besværligt, men det hjælper.
God bedring med den bette.

Anmeld

8. januar 2011

Mumto3

Natron (det man bruger til at bage kager med) stiller også kløen.

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

Malthes mor skriver:

Åh, den lille fis. Kan desværre ikke råde yderligere, men blot ønske rigtig god bedring og håbe, han snart er på toppen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.