Ny herinde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

sabrina89

Hej allesammen..

Jeg er ny herinde, så ville lige sige pænt goddag

Jeg er i uge 6+6 idag har ikke helt fatte at min kæreste og jeg skal være forældre, tror først det går rigtig op for os når jeg skal scannes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

heisamig

Hej Sabrina.

Stort tillykke og velkommen

Jeg kan heller ikke selv tro på, at der lige nu ligger et lille mirakel inde i mig og vokser og vokser - jeg skal scannes første gang mandag, og efter det forstår jeg det forhåbentlig bedre... Det er slet ikke til at forstå eller forestille sig

Anmeld

7. januar 2011

Mira0911

Hejsa... 

Velkommen til... 

Har selv lige testet positiv...  

Er 3+3... Meget tidligt jeg kunne teste... 

Anmeld

7. januar 2011

Happiness

Jamen vilkommen til da

Og tillykke med du skal være MOR

Glæder mig til at følge dig.

Anmeld

7. januar 2011

sabrina89

Tillykke til jer også. Det er en super fornemmelse bortset fra al den kvalme  Har svært ved at indtage noget.. Jeg tog en test juleaftensdag, det var svært ikke at sige noget juleaften. Da det eneste min far ønsker sig er et barnebarn..

Anmeld

7. januar 2011

Happiness

sabrina89 skriver:

Tillykke til jer også. Det er en super fornemmelse bortset fra al den kvalme  Har svært ved at indtage noget.. Jeg tog en test juleaftensdag, det var svært ikke at sige noget juleaften. Da det eneste min far ønsker sig er et barnebarn..

Sikke en dejlig julegave at få

Ja, det må have været svært. Vi "kom til" at sige det dagen efter jeg testede positivt.. Kunne slet ik lade være

Anmeld

7. januar 2011

sabrina89

Vi var blevet enige om ikke at sige noget før vi havde været til nf scanning. Men min kæreste kunne ikke holde på hemmeligheden mere i tirsdags Så nu ved de kommende bedsteforældre det, og de blev MEGET glade..

Anmeld

7. januar 2011

Mira0911

sabrina89 skriver:

Tak skal du have... 

Jeg frygter denne graviditet, at den bliver ligesom den første.. Det var kvalme/opkast i alle 9 mdr... 

Anmeld

7. januar 2011

sabrina89

MoarJ skriver:

Tak skal du have... 

Jeg frygter denne graviditet, at den bliver ligesom den første.. Det var kvalme/opkast i alle 9 mdr... 

Jeg kaster heldigvis ikke op. Men har mange "mens" smerter og det er næsten det værste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.