Kagemand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.345 visninger
0 svar
0 synes godt om
11. september 2008

Skovurt

Jeg står og skal holde 1 års fødselsdag i starten af oktober, og har i den anledning inviteret hele den store familie til kaffe og kage. Vi har nu så drøftet lidt om vi er til kagemand eller lagkage, og må trist erkende at vi er til begge dele :$ Jeg gider ikke købe en (efter min mening, kedelig) kagemand hos bageren, da jeg synes det er for dyrt; og overvejer så selv at bage en. Min tanke er at lave en vandbakkelses mand med pynt af glasur og slik - er der nogen der har erfaring på det punkt? - og evt en god opskrift? Eller er der andre der ligger inde med en super kagemand's opskrift? Jesper synes det kunne være fedt med portions othello lagkager, for det lavede jeg engang og det så super godt ud - men synes måske det er liiige lovligt meget arbejde hvis der dukker 20 gæster op :p så hvis i har forslag til super lækkert lagkage fyld (i oktober måned, så ikke noget med friske jordbær :)) så kom endelig med opskrifter. Anette - som håber at kunne være i lidt god tid med planlægningen, så dagen kan forløbe uden stress :D ps. - nogen der har afprøvede opskrifter på lagkagebunde - og kan det svare sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.