Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Hvor er det bare vildt, Line! Så langt allerede. Du føder jo lige om lidt
Hvor er det bare vildt, Line! Så langt allerede. Du føder jo lige om lidt
Uha ja, så længe det bare bliver efter d. 28 februar så jeg når min eksamen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du fin Line! Jeg kan også tydeligt huske din anonyme tråd Dejligt der ikke er kommet nye strækmærker til, og dem du har er da rigtig pænt hvide, i forhold til mine i hvert fald! Herhjemme er farven blå/lilla blevet navngivet strækmærkefarve Min mor griner hver gang!
Line&Liam skriver: Uha ja, så længe det bare bliver efter d. 28 februar så jeg når min eksamen
Det bliver på min 30 års fødselsdag den 10. marts Hvad læser du?
Baagøe skriver: Det bliver på min 30 års fødselsdag den 10. marts Hvad læser du?
Det er bare en enkelt eksamen jeg ikke fik taget som SOSU pga barsel med Liam Så det skulle være lige til
Line&Liam skriver: Det er bare en enkelt eksamen jeg ikke fik taget som SOSU pga barsel med Liam Så det skulle være lige til
Selvfølgelig består du og når den inden du føder
AnneBJ skriver: Hvor er du fin Line! Jeg kan også tydeligt huske din anonyme tråd Dejligt der ikke er kommet nye strækmærker til, og dem du har er da rigtig pænt hvide, i forhold til mine i hvert fald! Herhjemme er farven blå/lilla blevet navngivet strækmærkefarve Min mor griner hver gang!
Åh ja, strækmærke farven Jeg er egentlig benorvet over at mine blev lyse hurtigt, men ligeså meget at de stadig er lyse
Jeg får mig nok et gevaldigt chock når maven er tømt, så vender den gyselige farve tilbage haha
Hvor er det bare en fantastisk smuk mave.
Mange tak begge 2
Som altid, du er bare så flot... det klær dig godt med sådan en mave...
og så begynder vi at tælle ned
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128