Lion :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.882 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

otlitrom

Du lavede sådan en fin babyuro til Tjuhl med svampe. Den var så sød, og dejlig hjemmelavet. Jeg går og fantaserer lidt om en med ugler i forskellige farver. Ved du om de har perleplader med den slags? Og hvor kan man skaffe de ting? Er det dyrt?

En masse spørgsmål, men håber du vil svare. Ideen var så fin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

businesstigger

Der er en ugle med i dette sæt hvis du ikk ka finde den enkeltvis:http://onkelcarsten.dk/product.php?id_product=274&utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=HAMA%20Midi%20B%F8rnefigurer,%20elefant,%20ugle,%20g

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

businesstigger skriver:

Der er en ugle med i dette sæt hvis du ikk ka finde den enkeltvis:http://onkelcarsten.dk/product.php?id_product=274&utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=HAMA%20Midi%20B%F8rnefigurer,%20elefant,%20ugle,%20g

Hvor smart. Og så kan bjørnens lillesøster jo få resten, når jeg er færdig med at lege! Godt bud!

Anmeld

7. januar 2011

AnneBJ

Du kan også være snedig og gemme billedet af den kasse der er linket til, tegne uglen op på ternet papir, og så forsøge at lave den på rund plade og firkantet plade og se hvad der bliver pænest. Så bestemmer du selv hvilke perlerfarve du vil have, og jeg tror samlet set at løsningen er billigere... (kiggede ikke lige hvad pakken koster..)

Anne - som nu også har et akut behov for at lave perle ugler til at hænge i lillemandens vindue....

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Du kan også være snedig og gemme billedet af den kasse der er linket til, tegne uglen op på ternet papir, og så forsøge at lave den på rund plade og firkantet plade og se hvad der bliver pænest. Så bestemmer du selv hvilke perlerfarve du vil have, og jeg tror samlet set at løsningen er billigere... (kiggede ikke lige hvad pakken koster..)

Anne - som nu også har et akut behov for at lave perle ugler til at hænge i lillemandens vindue....

For uglen i hulen, du er kreativ   Men mon jeg kan finde ud af det? prisen var vist 115,- men så koster det 60 kr i porto. Så er det ski billigere at finde noget andet...

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Man kan også få rasmus klump! Men det er altså stadig for dyrt....

Anmeld

7. januar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

For uglen i hulen, du er kreativ   Men mon jeg kan finde ud af det? prisen var vist 115,- men så koster det 60 kr i porto. Så er det ski billigere at finde noget andet...

Nu er det ikke liiige rundt om hjørnet du skal føde jo! Jeg har tænkt mig selv at tegne den over, så vil jeg gerne sende "mønstret" til dig hvis du er interesseret

Anmeld

7. januar 2011

businesstigger

kitty skriver:

Hvor smart. Og så kan bjørnens lillesøster jo få resten, når jeg er færdig med at lege! Godt bud!

Ellers er det at købe en stor firkant og så lave uglen selv. Man ka jo tælle perler på billeder af ugler man synes ser søde ud. Her er en anden uden plade som sku være nem at kopiere:http://baum.dk/images/perleplader/PICT1449.jpg

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

businesstigger skriver:

Ellers er det at købe en stor firkant og så lave uglen selv. Man ka jo tælle perler på billeder af ugler man synes ser søde ud. Her er en anden uden plade som sku være nem at kopiere:http://baum.dk/images/perleplader/PICT1449.jpg

Nøøøij hvor er i kreative

Hvad skulle man gøre uden Jer. Og perlemesteren er ikke engang på spil i tråden endnu

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Nu er det ikke liiige rundt om hjørnet du skal føde jo! Jeg har tænkt mig selv at tegne den over, så vil jeg gerne sende "mønstret" til dig hvis du er interesseret

Det må du da meget gerne, hvis/når du får det lavet Så er du da en sveske!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.