kur under graviditeten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. september 2008

SaNiNa

Hej Piger

Som i ved kæmper jeg med de dumme kg og har så tænkt meget på om vi skal vente med at blive gravide til efter jeg har tabt det jeg gerne vil eller om man kan tabe sin under graviditeten osse og om barnet har godt af det? der vil jo nok komme nogle kg på men vil det formindste kg hvis man stadig er under kur?

Håber I forstår

Vil jo rigtig gerne af med de sidste kg...

Håber der er en som ved lidt om det...

(H) Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Mathilde

Hej Sanne:)

Sjovt at du spørger om det. Jeg har også tænkt på om baby tager skade af, at man passer på sin vægt og måske endda taber sig under sin graviditet.... Hvis man bare holder sin nuværende vægt, vil man jo også have tabt en hel del efter fødslen... Men spekulerer også på om det er dårligt for babyen, så jeg følger lige med i tråden:)

Kram (H) Mathilde

Anmeld

11. september 2008

Honningblomst

Man og skal da helst altid spise sundt, om man kader det kur eller ej er vidst lige gyldigt...men sund kost altid tager man ikke på af og er man gravid og med for meget fedt, jamen så taber man jo bare det overskydende.
Tænker om I ville stoppe med at leve sundt fordi I blev gravide...det giver da ingen logik;);)
Knus Eva...som mener at fænomenet "kur" det burde være død og borte for mange år siden...

Anmeld

11. september 2008

SaNiNa

tænkte mere på træning for jeg træner meget både konditions- styrke træning... vil på ingen måder lave om på mine madvaner igen aldrig i livet...

Anmeld

11. september 2008

Honningblomst

Mini Mouse skriver:

tænkte mere på træning for jeg træner meget både konditions- styrke træning... vil på ingen måder lave om på mine madvaner igen aldrig i livet...

Så længe du ikke får ondt eller bliver dårlig på nogen måde, så kan du fortsætte så længe du magter...vær obs på dine led bliver mere bløde i det, da kroppen gør sig klar til fødsel og at udvide sig...så man skal passe lidt på..men svømme, gå og cykle er jo super måde at røre sig på..
Knus...

Anmeld

12. september 2008

Jordbærpigen

Du må gerne motionere under din graviditet bare det ikke er træning hvor du skal hoppe fx. håndbold osv. Jeg har læst et sted, at man dog anbefaler max. 7 timers træning for gravide om ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.