Hej
Ja jeg var til lægen d. 27/12, efter at have hostet som en gal og haft feber. Det var en lungeinfektion (jeg ved ikke om det er det samme som en lungebetændelse?) Både min mor og far havde det også!
Jeg kunne have fået noget bredspektret penicillin, men lægen mente ikke det ville være godt for Bimmeren, og anbefalede derfor at jeg lige så tiden an. Min feber forsvandt efter et par dage hvor jeg kun havde feber om aftenen. Jeg hostede i ca. en uge og havde det RET dårligt. Altså jeg var bare helt smadret og træt og ussel! Så jeg SOV rigtig meget, og spiste panodiler ud på aftenen som hjalp enormt meget (helt OK sagde JDM og læge!) Det føltes som om at min brystkasse var helt kold inden i plus at der lige lå et par mursten oven på.
Men nu her er det gået væk! Jeg var ved lægen i går og han lyttede på lungerne der var fine (selv om jeg stadig har et lille host af og til) Da feberen gik over blev jeg ret snottet og har rendt rundt som en rudolf, men jeg var ikke snottet overhovedet i starten.
Så du kan jo tage til lægen og blive lyttet på!? Mit gik over af sig selv, det tog nok ca. 10 dage ialt. Kun hvis jeg havde forsat med at have feber/det ikke var blevet bedre skulle jeg have haft det der penicillin! Men altså... mine host har lydt som om det kom fra en der havde røget 100 smøger hver dag i 30 år. Når jeg grinede var det sådan et rigtig "ryger-grin" som man hører fra ældre usle prostituerede på film. 
Selv Mikkel sagde at han fik akut behov for at hoste, bare af at høre på mig! Det var sådan rigtig lange slimede mine lunger ryger ud-host! Slet ikke som når jeg har astma, hvor det jo bare en en række korte "tørre" host.
Nå. Nu fik jeg vist også uddybet det nok!

Det har været hæsligt AG, og jeg håber dit "bare" er en lille forkølelse! Jeg har slet ikke "været til noget"! Men tag et par panodiler! Det må man altså GODT siger min læge og JDM, så længe man ikke spiser 8 hver dag i flere måneder!!
Knus og velvære i din retning!
Anmeld