Menstruration & gravid?hvor længe før man kan teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2011

Anonym trådstarter

Klik her for at rette dette indlæg

Hej alle

min mand og jeg prøver at få et barn og jeg har almindeligvis/på p-piller en del menstruration i 4 dage - og efter jeg er stoppet med p-piller, har jeg kun haft lidt henover en uge. Nu har jeg haft en anelse (kun nok til et trusseindlæg, hvis I forstår i knap 3 dage og det er stoppet igen? Graviditetstest for 3 dage siden var negativ. Er det bare min krop, der skal vænne sig til ikke at være på p-piller (har været det i 11år indtil for 3md. siden) eller kan jeg være gravid?! ...ved ikke helt om jeg psyker mig selv for meget ved at teste igen...hvor længe kan der gå før end man tester positiv?

Er meget træt, emotionelt svingende, og har op til menslignende haft stik og jag, men nu er jeg bare "tung i underlivet", skiftende enorm sult/kvalme/mæt og ligner en i 3md!! 

Nogen der kender til noget af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Klik her for at rette dette indlæg

Hej alle

min mand og jeg prøver at få et barn og jeg har almindeligvis/på p-piller en del menstruration i 4 dage - og efter jeg er stoppet med p-piller, har jeg kun haft lidt henover en uge. Nu har jeg haft en anelse (kun nok til et trusseindlæg, hvis I forstår i knap 3 dage og det er stoppet igen? Graviditetstest for 3 dage siden var negativ. Er det bare min krop, der skal vænne sig til ikke at være på p-piller (har været det i 11år indtil for 3md. siden) eller kan jeg være gravid?! ...ved ikke helt om jeg psyker mig selv for meget ved at teste igen...hvor længe kan der gå før end man tester positiv?

Er meget træt, emotionelt svingende, og har op til menslignende haft stik og jag, men nu er jeg bare "tung i underlivet", skiftende enorm sult/kvalme/mæt og ligner en i 3md!! 

Nogen der kender til noget af det?

Alle de beskrevne symptomer kan opstå efter p-pille-ophør...og endda flere til.

HCG fordobles hvert 2.-3. døgn, så 1 uge efter forventet mens burde du kunne få svar på en graviditetstest.

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Øv - så fik jeg menstruration igen igen - jo jeg ved at man kan få sympt. Ved p-pillestop - jeg fik dem alle lige da jeg var stoppet og troede lige nu er der gået 8 mdr. Så der må gerne snart ske noget! ...jeg ved godt at der kan gåndet dobbelte og at det også er almindeligt- synes bare det er hårdt. Særligt når alle mine veninder har 1-3 børn...de er dejlige alle sammen - nu må det gerne snart være vores tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.