Er det ÆL, jeg mærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Jarnsaxa

Iiihh, det niver og river og gør faktisk rigtig ondt i højre side af mit underliv. Jeg har aldrig før kunne mærke min ÆL, men jeg har også været på p-halløj det mest af mit liv.

Stoppede med p-pillerne for tre måneder siden, (er i gang med 3. forsøg nu ), så kan det være fordi, at jeg for første gang mærker min krop naturligt, og derfor kan mærke ÆL, eller kan der være noget i vejen?

P.s. lige efter mens gjorde det mere ondt i venstre side af mit underliv.. kan det være en slags "efterveer" fra min mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

_-Kathrine-_

Det kunne sagtens være ægløsning... Jeg kunne også mærke når jeg havde det som sådan nogle stik og jag i den ene side

Så kom I bare igang

Anmeld

7. januar 2011

Frøken J.

Jarnsaxa skriver:

Iiihh, det niver og river og gør faktisk rigtig ondt i højre side af mit underliv. Jeg har aldrig før kunne mærke min ÆL, men jeg har også været på p-halløj det mest af mit liv.

Stoppede med p-pillerne for tre måneder siden, (er i gang med 3. forsøg nu ), så kan det være fordi, at jeg for første gang mærker min krop naturligt, og derfor kan mærke ÆL, eller kan der være noget i vejen?

P.s. lige efter mens gjorde det mere ondt i venstre side af mit underliv.. kan det være en slags "efterveer" fra min mens?

Temmelig sikkert! Jeg havde det samme sidste måned lige på ægløsningstidspunktet og er helt sikker på, at det var det

Anmeld

8. januar 2011

Jarnsaxa

Secrets skriver:

Temmelig sikkert! Jeg havde det samme sidste måned lige på ægløsningstidspunktet og er helt sikker på, at det var det

Men hvordan kan man være sikker? Hvordan kan man vide, det ikke bare er noget andet?

...hvor længe kan man så mærke ÆL-smerter?

Anmeld

8. januar 2011

Frøken J.

Jarnsaxa skriver:

Men hvordan kan man være sikker? Hvordan kan man vide, det ikke bare er noget andet?

...hvor længe kan man så mærke ÆL-smerter?

Fordi jeg havde samme slags smerter dengang jeg ikke tog p-piller, som passede med ægløsningen. Og de kom hver måned ca. midt imellem de to mens. Så synes jeg bare næsten ikke det kunne være andet Mine smerter varede 2 dage

Anmeld

8. januar 2011

Jarnsaxa

Secrets skriver:

Fordi jeg havde samme slags smerter dengang jeg ikke tog p-piller, som passede med ægløsningen. Og de kom hver måned ca. midt imellem de to mens. Så synes jeg bare næsten ikke det kunne være andet Mine smerter varede 2 dage

Okay, ja det lyder også meget sandsynligt

Jeg har bare aldrig kunne mærke min ÆL før, så det er lidt mærkeligt. Og det er ikke kun i den ene side, det er mest i højre side, men nogle gange er det i begge sider...

Anmeld

8. januar 2011

twinboys

Ja det er det da... så op på gemalen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.