LeaK skriver:
Jeg har lændesmerter. Og jeg har svimmelhed :/
Hvis jeg står op i mere end15-30 minutter begynder min lænd langsomt at gøre mere og mere ondt. Samtidig begynder jeg at blive virkelig svimmel :/
Igår da jeg skulle med toget måtte jeg stå op på grund af mennesker, jeg skulle køre i toget et kvarter. Min lænd gjorde virkelig ondt og jeg havde den der følelse af at jeg ville hænge i noget, læne mig op af min kæreste, for at aflaste lænden. Tæt på endestationen blev jeg så svimmel, og bleg og følte jeg skulle kaste op. Måtte sidde 10min på stationen og sunde mig før min kæreste og jeg kunne gå videre.
Aner ikke om det er pga min graviditet, og hvis det er.... Så er jeg altså kun i 9. uge, og lændesmerter lyder underligt allerede? Maven er jo ikke vokset 
Har lændesmerterne hver dag, svimmelheden er lidt blandet.
Hej
Lændesmerte kan jeg ikke rigtig snakke med om i øjeblikket, men gud de kan være generende.
Svimmelheden, åhh ja..
Den sidste uge har jeg nærmest været svimmel konstant, pånær når jeg sad eller hvilede. Har haft pletter for øjne og få gange tænkt, at det måtte være nu jeg skulle besvimme.. Det er endnu ikke sket, og tak for det.
Tilgengæld har jeg ikke været dårlig i den forbindelse, altså kvalme. Har du oplevet det?
Er det fordi ens krop arbejder og skal vænnes til nye ting?
Skal dog siges at jeg kun lige er 5 dage over testdag, og venter på at teste i morgen
. Har ikke turde tage testen endnu, for et negativt resultat.
Mange gange tillykke med din spire og jeg håber, du får det bedre