ud og sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

morstinus

Hej alle sammen.  er ny her på siden. Er mor til to en pige på 2 år og vi har lige fået en lillebror, der er 15 dage gammel.

Min store pige var flaskebarn og vi kom hurtigt ind i en rutine med at sove ude. Både formiddagslur og Middagslur.

Min lille dreng bliver ammet og jeg er kommet til at tænke på om man kan få en rytme ind på samme måde som med flaskebørn??

Og hvad med at sove ude i barnevognen?? Er der nogen der har nogle gode erfaringer med det??  

hilsen stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har både haft et flaskebarn og ammebarn - og jeg fik hurtigt gode rytmer med dem begge

De har begge to sovet ude i deres barnevogn fra de var født (de er henholdsvis fra oktober og marts). Lina som snart fylder 2 år sover stadigvæk middagslur i sin barnevogn i weekenderne

Velkommen

Anmeld

7. januar 2011

morstinus

Okay  Tror også jeg lige skal igang igen, med sådan en lille en

Mange tak

Anmeld

7. januar 2011

Lolli

morstinus skriver:

Okay  Tror også jeg lige skal igang igen, med sådan en lille en

Mange tak

Jeg har det på samme måde. Har en dreng på 3 år og lillesøster er 16 dage gammel. Hun har sovet ude idag for første gang og hun har bare nydt det.

Anmeld

7. januar 2011

morstinus

vi har prøvet at få ham til at sove ude, og han sov en halv time  så vi prøver os lidt frem endnu  Men man skal lige ind i rutinen med sådan en lille en, der er meget der ligger lige under neglene og så er der lidt jeg har glemt

Tillykke med jeres lillesøster

Anmeld

7. januar 2011

misslea

Hejsa...

Wilma er født d. 12 okt, og hun har ligget ude og sove siden hun var ca. 3 uger!!!

Nøøøj hun nyder det - og har gjort det lige fra start!!

Jeg ammer hende.... eller dvs. at siden hun var 6 uger har jeg supleret med 2 flasker i døgnet...!!! Men lige gyldig om jeg ammer eller hun får flaske, så sover hun SÅ godt ude i sin barnevogn

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

7. januar 2011

Mai-pigen

Jeg ammer også Peter på lige lidt over 3 mdr, og har en på 7, der var flaskebarn.. Jeg tror ikke det kommer an på om man ammer eller giver flaske, men på hvilket barn man får, og om man er til rytmer.. Her i huset har vi pt en rytme der hedder sove formidddag ca.kl.9.30-12 og sove eftermiddag ca.kl.14-16, men det er langt fra hver dag den holder..

Anmeld

10. januar 2011

morstinus

Er meget til rytmer  og synes det skifter rigtig meget med hvordan natten og morgenen går

Det er nok også mest for vores store piges skyld, at der gerne må komme en rytme. Hun skal i dagpleje klokken 8 hver morgen, så forsøger at ramme det tidspunkt.

Men det lyder godt at det kan lade sig gøre, sådan de fleste dage

Anmeld

10. januar 2011

SussieThyssen

morstinus skriver:

Hej alle sammen.  er ny her på siden. Er mor til to en pige på 2 år og vi har lige fået en lillebror, der er 15 dage gammel.

Min store pige var flaskebarn og vi kom hurtigt ind i en rutine med at sove ude. Både formiddagslur og Middagslur.

Min lille dreng bliver ammet og jeg er kommet til at tænke på om man kan få en rytme ind på samme måde som med flaskebørn??

Og hvad med at sove ude i barnevognen?? Er der nogen der har nogle gode erfaringer med det??  

hilsen stine

Hejsa og velkommen til.
Ja, selvfølgelig kan du sagtens få den bette ud selvom du ammer.
Det gør min datter da også med sin lille Ida som er 14 dage på fredag.
Det er jo bare amme, tøj på og så ud.
De sover så skønt ude i den friske luft.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. januar 2011

morstinus

Mange tak  

Jonathan er også begyndt at sove hele 3 timer ude, så hepper på at det blir ved

og tillykke med jeres lille Ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.