Barsel hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej. Min svigermor er lidt uenig i min chefs beregning om hvornår jeg skal på barsel.... Hvad siger i?

Har termin den 26 marts og skal gå på barsel 4 uger før....

:O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

bvk

Jeg vil sige lørdag den 26. februar - dvs. første barselsdag er 27. februar - mener terminsdagen skal tælles med i de 4 uger.

(jeg har i hvertefald termin en onsdag - og har sidste arbejdsdag på den onsdag, der ligger 6 uger forud)

/bvk

Anmeld

7. januar 2011

Smilendesussi

Jeg er sat til 13. april og har fået af vide, at min første barselsdag er d. 17. marts, så hvis du også kan gå fra 4 uger før kan du prøve at tælle med mit eksempel. Jeg stoler meget på hende, vi har, der har oplyst mig om det.

Anmeld

7. januar 2011

Marco2

Jamen du har sidste arbejdsdag den fredag den 25. februar. Så din første "fridag" er mandag den 28. februar.

Enjoy

AG

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Så det vil sige jeg IKKE skal arbejde lørdag den 26? Kan ik helt finde ud af det... Arbejdsgiveren sir jeg skal arbejde lørdag og svigermor sir jeg ik skal...

Anmeld

7. januar 2011

minbaby

Anonym skriver:

Så det vil sige jeg IKKE skal arbejde lørdag den 26? Kan ik helt finde ud af det... Arbejdsgiveren sir jeg skal arbejde lørdag og svigermor sir jeg ik skal...

Hvis du har weekend arbejde SKAL du arbejde lørdag også. Du skal trække 4 uger fra din termins dag og for dit vedkommende er det lørdag den 26 feb. Det vil sige at din første dag på barsel er søndag den 27 feb.

Anmeld

7. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Som jeg kan regne det ud har du sidste arbejdsdag lørdag den 26/2.

Jeg havde termin den 23/3 og havde sidste arbejdsdag den 23/2.

Iøvrigt er det på min fødselsdag, at du har termin

Anmeld

7. januar 2011

Chewy

minbaby skriver:

Hvis du har weekend arbejde SKAL du arbejde lørdag også. Du skal trække 4 uger fra din termins dag og for dit vedkommende er det lørdag den 26 feb. Det vil sige at din første dag på barsel er søndag den 27 feb.

Jeg tror din arbejdsgiver har ret i, at du skal arbejde lørdag også.

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Super så er vi enige, så det bare svigermor der ikke har ret Tak for hjælpen...

Anmeld

7. januar 2011

Valle81

Hej. Min svigermor er lidt uenig i min chefs beregning om hvornår jeg skal på barsel.... Hvad siger i?

Har termin den 26 marts og skal gå på barsel 4 uger før....

:O)

Du har sidste arbejdsdag den 26/2-2011:0) men hvis du ikke arbejder om lørdagen er den sidste dag på arbejde jo den 25/2-2011:0)

Terminsdato skal regnes med, som en anden skriver:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.