hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Divababy93

Har virkelig brug for hjælp her, føler virkelig jeg sviger min søn og min kæreste.

mit liv har aldrig været nemt, blev misbrugt som 3 årig, og nu er det begyndt og forfølge mig igen, er begyndt og få marigt og drømmer i flas back, kan mit hovede slet ikke rumme.
ved slet ikke hvad jeg skal gøre er slet ikke til stede

hjælp pleas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Amso

Er ked af at høre du har været ude for sådanne noget..  Det eneste råd jeg kan gi' dig er at opsøge en psykolog med det samme.. Inden det bliver værre..!!

fra mig til dig..

Anmeld

7. januar 2011

Kløver

Divababy93 skriver:

Har virkelig brug for hjælp her, føler virkelig jeg sviger min søn og min kæreste.

mit liv har aldrig været nemt, blev misbrugt som 3 årig, og nu er det begyndt og forfølge mig igen, er begyndt og få marigt og drømmer i flas back, kan mit hovede slet ikke rumme.
ved slet ikke hvad jeg skal gøre er slet ikke til stede

hjælp pleas

Sender først en stor krammer

Mit råd er nok at snakke med lægen, han/hun kan hjælpe dig, så i sammen kan finde ud af hvad der kan hjæpe dig, og hvordan du får hjælpen.

Prøv evt også at kigge lidt på disse to sider

http://www.kvistene.dk/

http://www.thoracenter.dk/

det kan være det kan give dig et eller andet

håber det bedste for dig

Anmeld

7. januar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Kan kun sige søg hjælp hurtigst muligt, er du på offt. ydelse så ring derned imorgen når de har telefontid og sig det som det er at du er begyndt at få mareridt grundet misbrug i din barndom...

Har selv haft en lignende situation... har heller ikke haft nogen sjov barndom og pludselig så jeg flashbacks mens jeg var igang med at vaske op med grimme billeder... mit kom "tilbage" pga stress efter at have overværet en cyklist under en lastbil i flere stykker som jeg hver morgen havde kørt forbi på cykelstien...

Men du bliver nødt til at råbe op nu mens det stadig "kun" er flashbacks inden det sætter sig mere fast som en depression eller værre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.